Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedenavond satliefhebbers,

Heb op 8 mei vie de telefoon een anbieding gehad van CD, een HD ontvanger voor 99,- of een SD voor 39,-

Alles zou op de mail worden gezet, maar helaas tot op heden nog niks ontvangen, ook na 2 mails van mijn kant.

Nu ben ik dit best wel zat en wil dus nu zelf op zoek gaan naar een ontvanger, liefst wel een gecertificeerde ontvanger van CD. Omdat zoals mij werd verteld door CD dat als ik een andere neem ik dezelfde problemen kan krijgen die ik nu heb met mijn SAB explorer. Namelijk dat ik elke 2 maanden mijn kaart moet heractiveren omdat mijn ontvanger blijkbaar niet altijd de activatie signalen automatisch verwerkt. Wel vreemd omdat als ik bel voor te heractiveren alles binnen 10min wer werkt.

Maar goed, ik zoek dus een HD ontvanger zonder harddisk, maar 1 waarmee ik dus gewoon probleemloos tv kan kijken.

Welke raden jullie mij aan ?

M.v.g. Aad

Geplaatst:

ik denk toch dat je nog even moet bellen met cd ,voor die prijs van dat pakket heb je geen hd ontvanger voor in de winkel

de Philips 7141 is best wel een goede ontvanger kijk garantie heb je nooit

er zijn veel ontvanger die ooit goed gekeurd zijn door cd die nu ook niet meer werken

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen