cloudsplitter Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Hallo Forumleden, Ik ben niet zo thuis in deze wereld, vandaar misschien een rare vraag. Ik ben in bezit van Philips 8121 met TVV smartcard.(alles officieel) Graag zou ik ook echter kijken naar de nederlandse commerciële zenders. Ik zou daarvoor een abo willen nemen op canal digitaal NL. Is het mogelijk om beide smartcards in mijn Philips te plaatsen en zo ja, wat moet ik hiervoor hebben. Of moet ik een 2e receiver kopen? Alvast bedankt voor jullie hulp. Xtrend 9x00, TVV en CD full abo.
matthew_be_wvl Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Die ontvanger kan allebei de providers wel perfect aan, maar hij kan maar voor één tegelijk gebruikt worden. Er zit maar één kaartlezer in en hij kijkt naar de kaart om te bepalen welke zenderlijst er in moet. Met een TVV-kaart krijg je nooit de Nederlandse commerciëlen in je lijst en vice versa... Om de commerciële zenders van zowel Nederland als Vlaanderen te kunnen zien, moet je een ontvanger bijkopen. Eén waar dan ofwel 2 kaarten tegelijk in kunnen of één die je enkel voor Canal Digitaal zal gebruiken. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
cloudsplitter Geplaatst: 3 juni 2010 Auteur Geplaatst: 3 juni 2010 aha, hartelijk dank voor deze info Er zou ook gestreamd kunnen worden via de PC heeft iemand mij verteld, is dit een goede optie? merci Xtrend 9x00, TVV en CD full abo.
ranico Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Er zijn ontvangers die dit kunnen. Dat werkt vrij goed (zeker over kabel), maar wat bedoel je met een goede optie ? DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
Gast wanderer Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 aston xena heeft 2 kaartlezers, dus die kan dat..
de vrije fries Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 hoi, gebruik cds en tvv kaart tegelijk in de cardreaders van de vantage hd 8000 s. geen enkel probleem , werkt prima groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
el renegade Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Een mvision hd400s heeft ook 2 kaartlezers en werkt goed en is goedkoop.
rolandroland Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 Officieel is deze combinatie denk ik verboden. TV Vlaanderen voor alleen in België en andere pakket alleen voor Nederland. Of je moet ergens wonen waar je tuner ene helft in Nederland bevind en de andere helft in België
Tonskidutch Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Baarle-Nassau <> Baarle-Hertog bijvoorbeeld. het kan dus. ciao True North Rebekka Bakken
satvet Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Daarvoor moet je een tweede huis in Nederland hebben. (Of iig een NL adres).
Gast bobelen Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 of gewooon je extra cd kaartruilen met een tvv kaart
rolandroland Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 Ik heb hier in Friesland ook het TV Vlaanderen pakket. Officieel mag dat niet lijkt mij?!
Terradon Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 hoi, Jawel hoor.....heb ik ook en volgens Europees recht hebben we immer vrij verkeer van goederen en diensten...dit recht word naar mijn mening nog al eens onderschat. Groetjes.............
rolandroland Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 Leuk om dat te horen haha. Maar in de algemene voorwaarden van Canal Digitaal staat dat je het toch alleen in Nederland mag ontvangen? Welke zenders bekijk jij zoal van België welke zenders vind je interessant?
Terradon Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 Origineel bericht van: rolandroland Maar in de algemene voorwaarden van Canal Digitaal staat dat je het toch alleen in Nederland mag ontvangen? Volgens mij adverteren ze zelf dat het erg handig is om mee te nemen op vakantie naar het buitenland......ook dat is strijdig met hun voorwaarden dan toch??? Ben ff de exacte tekst kwijt maar voorheen was het zelfs ten strengste verboden een drager met software "lees smardcard" over de grens te vervoeren. Heb de kaart dus ook maar met tante post laten bezorgen Groetjes...........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen