Gast Jeroensky Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Hoi Droomdozen gebruikers Ben al enige tijd gebruiker van een DM8000. In de ruimte waar deze staat zit er breedbeeld scherm via dvi, en audio via sp/dif. Nu heb ik in andere ruimte in woning een pal tv met digitenne. Digitenne doe ik de deur uit, omdat ik sinds kort Digisender HQ2 gebruik.(audio video draadloos naar ontvanger en IR remote terug naar zender) . Dat werkt prima, sterker nog beeld is nog strakker dan via digitenne(digisender zit aan scartaansluiting DM8000). Maar de DM8000 heeft maar een remote. Nu zie ik op een bekende internationale webwinkel wel nieuwe remote controls voor weinig, maar dat is niet het type wat bij de DM8000 geleverd wordt(te herkennen aan 2 rijen knoppen onder de gekleurde knoppenrij). Op een bekende internationale webwinkel staat een remote voor voorgaande modellen, met dus maar een knoppenrij onder de gekleurde knoppen, webwinkel verkoper zegt dat die remote ook werkt op DM8000. Dus de vraag is, werken de functies van deze remote op de DM8000? Of is het net zo buggy als de remote keyboard die ik eens heb gehad maar na een dag al retour stuurde omdat DM8000 er niet op reageert.
satvet Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 en anders neem je toch een Logitech Harmony, kun je gelijk alle andere AB's in de la laten liggen.
Sigma Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Google ééns op Dream Remote Crtl 4 Box de winkel maakt hier op sat4all reclame Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Harley Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Ik zeg Iphone, kan je overal je dreambox bedienen VU+ Duo2 - PrismCube
Sigma Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 ja maar dat kan ik ook met mijn Nokia E71 wel mooi dat dat kan is wel een beetje ontopic Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen