Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn kwaliteit van de hp deskjet laat te wensen over, kleurprint is goed alleen de print in zwart is vrij bedroevend ( het is of de letters over elkaar geschreven worden ).

Is mijn printer kapot of ligt het aan de cardridge?

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Geplaatst:

Kun je een stukje inscannen en laten zien?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik weet niet of de modernere printers het ook nog doen, maar mijn oude HP printer gebruikte bij het printen van zwart ook de kleurpatronen. Als de zwart cartidge leeg was kreeg je donker grijze ravelige letters.

Mogelijk werkt jouw zwart cartidge nog wel, maar niet meer zoals het hoort.

Om eea te testen print een stukje zwarte tekst met de kleurencartridge eruit en en ook een keer met zwarte cartridge eruit.

Geplaatst:

Tja... ze verdienen nu eenmaal aan de supplies. En dat proberen ze ook met hand en tand te verdedigen door chippies en andere ongein...

Vuistregel: hoe goedkoper de printer hoe duurder de inkt kosten per pagina.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen