Ga naar inhoud


Extra groep aansluiten


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik kwam dit deze week tegen, en vroeg mij af, of ik hier nog een extra groep mag aansluiten.

 

Grotere foto's te downloaden.

IMG_3657.JPG

IMG_3658.JPG

foto1.JPG

foto2.JPG

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: ceesv
Ik kwam dit deze week tegen, en vroeg mij af, of ik hier nog een extra groep mag aansluiten.


Wees wel voorzichtig he !! Eerst de stroom eraf halen voordat je de groep gaat aansluiten....een ongeluk zit in een klein hoekje smile

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien heb je krachtstroom, 3 fasen en een nul.

Dus de nieuwe groep netjes verdelen over de 3 fasen. :D

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou wel voor de Aarde, of een draadje maken aan die metalen wikkels of een 5-duimer door het hout tegen de achterwand aanslaan.

 

Vooral als het om een natte groep gaat met een wasmachine ofzo. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let wel op waar je loopt, als je over een kabel struikeld en de draad schiet los (is denk ik niet mogenlijk gezien de constuctie), heb je de buurman achter je aan, om dat zijn sataliet ontvanger uit is gevallen.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Scherp gezien Eddy!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...