Gast Geplaatst: 22 juli 2002 Geplaatst: 22 juli 2002 Mijn oprechte deelneming.... Ik wens vrienden en bekenden heel veel sterkte toe.
Gerdy Geplaatst: 22 juli 2002 Geplaatst: 22 juli 2002 @BenBem Sorry dat ik zó laat post maar mijn medeleven is er daarom niet minder voor en ik denk dat er nog meerdere tientallen akkoord zijn met mij: beschouw deze posting als een "boom" van tientallen anderen die het misschien niet goed kunnen verwoorden maar voor jou, voor jouw goede kennis, en voor zijn familie, een hart onder de riem mag betekenen. Gerdy
Morgothzz Geplaatst: 23 juli 2002 Geplaatst: 23 juli 2002 De mensenkenner is verstandig. De zelfkenner is verlicht. De mensenbedwinger is krachtig. De zelfbedwinger is machtig. Wie voldaan weet te zijn, is rijk. Wie krachtig handelt, heeft wil. Wie zijn plaats niet verliest, houd stand. Wie sterft maar niet vergaat, leeft eeuwig. Sterkte! Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 23 juli 2002 Geplaatst: 23 juli 2002 Sterkte, heb hem nog gekend, denk zelfs toen nog van Teebee's Board. exDumber
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen