satcat Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Als je zorgt dat je alles gelezen hebt valt het wel mee met dat oranje.
Gast Kimble Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Leuk kleurtje dat oranje. Mooie combinatie met blond
YUGI Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 ik hoop dat ze er nu ook weer bij is,lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. gr
Bigfoot Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Ik zou er spontaan van aan de borstvoeding willen gaan
Con Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Origineel bericht van: Bigfoot Ik zou er spontaan van aan de borstvoeding willen gaan Maar dan zonder voeding. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
exciter Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Los van voetbal, daar heb ik niets mee. Maar laat mij aub dan zelf een theme kiezen, want het probleem dat ik hiermee heb is, dat ik het irritante kleur voor de ogen vind. Toen ik de oranje banden van ongelezen topics tegen het netvlies aan kreeg schijnen, voelde ik echt sterke irritatie. Houd de theme aub rustig voor het oog. Hier heb ik echt moeite mee. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
vincent1971 Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Waar kan ik MELD MISBRUIK maken van deze kleuren? Krijg er HOOFDPIJN van. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Ronsworld Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Origineel bericht van: exciter Los van voetbal, daar heb ik niets mee. Maar laat mij aub dan zelf een theme kiezen, want het probleem dat ik hiermee heb is, dat ik het irritante kleur voor de ogen vind. Toen ik de oranje banden van ongelezen topics tegen het netvlies aan kreeg schijnen, voelde ik echt sterke irritatie. Houd de theme aub rustig voor het oog. Hier heb ik echt moeite mee. Volledig mee eens. Erg irritant! HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
EL PIÑO Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 E55924 en FF8040 zijn de juiste hexadecimale kleurcodes voor het Oranje van het Nederlands Elftal. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
FGR Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Origineel bericht van: waterstofcyanide Origineel bericht van: exciter Los van voetbal, daar heb ik niets mee. Maar laat mij aub dan zelf een theme kiezen, want het probleem dat ik hiermee heb is, dat ik het irritante kleur voor de ogen vind. Toen ik de oranje banden van ongelezen topics tegen het netvlies aan kreeg schijnen, voelde ik echt sterke irritatie. Houd de theme aub rustig voor het oog. Hier heb ik echt moeite mee. Volledig mee eens. Erg irritant! HCO. +1. Nvidia shield TV, VU+ DUO2 VTI. VU+ DUO VTI.
Gast hummiesat Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Zolang topic een het-woord is zal het aanwijzende voornaamwoord nooit deze kunnen zijn. het huis -> dit/dat huis de boom -> die/deze boom het topic -> dit/dat topic
GeniusX Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Is dus ook een de-woord. Hully en Sully is ook nog steeds fout!
Sjattuh Geplaatst: 3 juni 2010 Auteur Geplaatst: 3 juni 2010 Wel leuk dat we 4 wedstrijden lang S4A in het Oranje zullen hebben En geloof me, over 2 dagen zie je het niet meer... het is gewoon even wennen, net zoals toen je van borst naar fles ging. Las ergens iets over bortsvoeding dacht gebruik dat wel als voorbeeld. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten