Ga naar inhoud


Ik zie nieuwe kleurtjes...


Sjattuh

Aanbevolen berichten


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Bigfoot
Ik zou er spontaan van aan de borstvoeding willen gaan smile


Maar dan zonder voeding. :D

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Los van voetbal, daar heb ik niets mee. Maar laat mij aub dan zelf een theme kiezen, want het probleem dat ik hiermee heb is, dat ik het irritante kleur voor de ogen vind.

Toen ik de oranje banden van ongelezen topics tegen het netvlies aan kreeg schijnen, voelde ik echt sterke irritatie. Houd de theme aub rustig voor het oog. Hier heb ik echt moeite mee.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: exciter
Los van voetbal, daar heb ik niets mee. Maar laat mij aub dan zelf een theme kiezen, want het probleem dat ik hiermee heb is, dat ik het irritante kleur voor de ogen vind.
Toen ik de oranje banden van ongelezen topics tegen het netvlies aan kreeg schijnen, voelde ik echt sterke irritatie. Houd de theme aub rustig voor het oog. Hier heb ik echt moeite mee.


Volledig mee eens.
Erg irritant!

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: waterstofcyanide
Origineel bericht van: exciter
Los van voetbal, daar heb ik niets mee. Maar laat mij aub dan zelf een theme kiezen, want het probleem dat ik hiermee heb is, dat ik het irritante kleur voor de ogen vind.
Toen ik de oranje banden van ongelezen topics tegen het netvlies aan kreeg schijnen, voelde ik echt sterke irritatie. Houd de theme aub rustig voor het oog. Hier heb ik echt moeite mee.


Volledig mee eens.
Erg irritant!

HCO.


+1.

Nvidia shield TV, VU+ DUO2 VTI.   VU+ DUO VTI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Zolang topic een het-woord is zal het aanwijzende voornaamwoord nooit deze kunnen zijn.

 

het huis -> dit/dat huis

de boom -> die/deze boom

het topic -> dit/dat topic

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel leuk dat we 4 wedstrijden lang S4A in het Oranje zullen hebben smile

 

En geloof me, over 2 dagen zie je het niet meer... het is gewoon even wennen, net zoals toen je van borst naar fles ging. Las ergens iets over bortsvoeding dacht gebruik dat wel als voorbeeld.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...