Gast Runnerstwo Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Volgende week krijg ik een nieuwe schotel met 4 koppen nu heb ik nog 2 koppen. Ik maak gebruik van open Pli Is het voldoende om alleen de zenderlijst van Henksat voor 4 satellieten te downloaden en over te zetten in de DM8000. Of moet ik nog andere instellingen aanpassen?
Gerard 76 Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Je gebruikt nu waarschijnlijk een DiSEcQ A en B instelling. straks moet je de zaak instellen op DiSEcQ A,B,C en D.
Gast MiLo Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Onder instellingen, zenders zoeken, even instellen op welke ingangen de koppen zitten. Daarna Henksat's lijst gebruiken (ik zou 'm al tevoren downloaden, da's handig met afstellen).
jubke Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 als je nu een duo lnb hebt,19.2 en 23.5 dan ook diseq a/b?? ik ben daar op dit moment mee bezig,op een VU DUO,ik weet dat deze vraag thuis hoort in de VU hoek maar het sloot zo mooi aan. Groet Jo
satdr Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 yep lijkt me wel Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen