Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het mogelijk om een sim van de gsm te bewerken.

Ik ben in het bezit van een duo-sim waarvan de tweede sim niet werkt in mijn S60 (VOLVO)Elke enkeloudige sim werkt er in.

Aldus de aanbieder zou het geheugen van de telefoon te klein zijn en heeft 80 geheugen plaatsen nodig en zijn er 50 beschikbaar.

Gr. S60

Geplaatst:
Origineel bericht van: S60
Is het mogelijk om een sim van de gsm te bewerken.
Ik ben in het bezit van een duo-sim waarvan de tweede sim niet werkt in mijn S60 (VOLVO)Elke enkeloudige sim werkt er in.
Aldus de aanbieder zou het geheugen van de telefoon te klein zijn en heeft 80 geheugen plaatsen nodig en zijn er 50 beschikbaar.

Gr. S60

Even 2 vragen.
1) Heb je 2 simkaarten gehad van je telecomprovider. Zijnde één voor je (hand)mobiel en de andere voor je vaste autotelefoon.

2) Zo ja, en is het een autotelefoon met een losse simkaart. Die kan je met een bekende satkaarten progger editten naar 50 nummers. Dus even het type autotelefoon (org. Volvo(Motorola Ericsson) of ander merk).
Geplaatst:

Even 2 vragen.

1) Heb je 2 simkaarten gehad van je telecomprovider. Zijnde één voor je (hand)mobiel en de andere voor je vaste autotelefoon.

2) Zo ja, en is het een autotelefoon met een losse simkaart. Die kan je met een bekende satkaarten progger editten naar 50 nummers. Dus even het type autotelefoon (org. Volvo(Motorola Ericsson) of ander merk).

Het is een DUO-SIM, dus twee kaarten van vodafone met het zelfde nummer

De ene zit inderdaad in mijn mobieltje en de ander in de vaste autotelefoon van mijn VOLVO S60.

Het is dus een autotelefoon met een losse SIM-card.

Het is een originele autotelefoon van VOLVO.

Na even navragen bij VOLVO dan blijkt er na 2005 geen nieuwere versie uitgekomen te zijn.

o ja het heeft niet te maken met plaatsen van de telefoonnummers.

Het gaat om landen plaatsen omdat deze europees dekkend is.

Wanneer ik naar het buitenland ga krijg ik niet de melding dat ik over ga naar een andere provider en word het bellen ook niet duurder van en geen rekening achterna.

Groeten S60

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen