satede Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 ik zoek een enigma1 zenderlijst waar ook film1 action en film 1.3 welke op de astra 3 zit. Bij alle zenderlijsten die ik heb gezien staan ze er niet bij ook die van henksat niet. Kan iemand hier een zenderlijst posten The birdman has left the building
satede Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Geplaatst: 4 juni 2010 kan je ook zeggen welke, want ik zie hem niet The birdman has left the building
Henksat Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Origineel bericht van: satede ik zoek een enigma1 zenderlijst waar ook film1 action en film 1.3 welke op de astra 3 zit. Bij alle zenderlijsten die ik heb gezien staan ze er niet bij ook die van henksat niet. Die heb ik er bewust weggelaten, want die zenders zenden uit in MPEG-4, hiervoor heb je een HD ontvanger nodig, dus die zenders doen het niet op Enigma-1. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen