Ga naar inhoud


[Vantage] Beeld hikt regelmatig


Dukdalf

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Voor de volledigheid dan wel even vermelden dat je voor de NL kaart 2.5802 nodig hebt er bestaat ook een 2.5801 maar die is voor de Duitse kaarten Sky en HD+.

 

Firmware zonder de 01 of 02 werken dus niet met de interne cardreader en heb je dus een cam nodig....01 en 02 zijn emu software .......zonder sleuteltjes trouwens.

 

Groetjes............

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mijn weten kun je dat zelf instellen dus gecodeerd opnemen dan kun je niet naar een andere transponder zappen of ongecodeerd dan kun je wel naar een andere transponder........denk dat het weing uitmaakt of je daarvoor de interne cardreader gebruikt of een cammetje.

 

Dit alles geld per tuner.

 

groetjes...............

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb het apparaat terug en ik zou nog even vertellen hoe het nu is.

Ten eerste konden ze mij in de winkel (in Arnhem)niet vertellen wat er aangepast is aan het apparaat (en of er uberhaupt iets is aangepast). Dat zeggen ze nooit bij vantage kreeg ik als antwoord. Zeer onbevredigend. Zeker nu het probleen nog niet is opgelost. wel iets beter maar hikt nog steeds. Gek word ik er van. Wat nu???

Link naar reactie
Delen op andere sites

0.255.02T.O is de software die er op staat. Zelf iets anders er op zetten ben ik niet zo'n held in. Moet via usb stick neem ik aan. Die heb ik wel. Heb jij een link waar ik de software (en welke moet ik nemen, want ik wil de ingebouwde kaartlezer gebruiken en ongecodeerd op kunnen nemen)kan downloaden en een duidelijke handleiding er bij?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...