Ga naar inhoud

[DM800HD] mijn dm800hd loopt vast bij turnerkeuze

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds kort een dm800hd en vanaf moment een krijg de turnerkeuze niet aan de praat,heb nieuwste gemini erin,alles loopt goed maar zodra ik bij de turner config. kom om aan te geven wat voor satlliet(en)ik heb doet ie niks ik krijg dus niet de keuze van turners a,b of c,ik heb andere img's erin geflasht maar geen resultaat,ik heb een vaste stelling van 3 lnb's..wat moet ik nu doen?dank u

Sinbad

Geplaatst:

als je tuners bedoeld, de 800 heeft er maar 1 en dat is A

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

met vastlopen bedoel ik dat ie me niet de mogelijkheid geeft om in te stetllen dat ik hotbird en astra wil ontvangen,hij blijft steken op 'turner.A(empty)nothing.daardoor werkt geen enkel settingslijst.groen scherm krijg ik als probeer ergens satmeter te zoeken.gr

Geplaatst:

de tuner er effe uithalen en er opnieuw inzetten wil welleens helpen.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

@cobus r,is dat makkelijk te doen?ik wilde nog andere oplossingen uitproperen voordat ik drastiche maatregelen ging nemen..gr

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Zelf helaas ook gehad met mijn eerste DM800HD. Bij het kiezen van de tuner groen of grijs BSOD. Na 3 dagen testen terug naar leverancier en Dream Multimedia. Bleek een hele serie te zijn met een defecte RAM module.. Heb na 2.5 maand een nieuwe gehad en deze speelt tot op nu perfect...

Geplaatst:

@mimisiku,en wat heb allemaal toen nog getest voordat je em terugstuurde?wat ook gek is bij satconfig laat ie de keuze satfinder weg!

Geplaatst:

Ik heb nog paar keer factory reset gedaan,kan alles behalve aangeven wat voor satelliet(en)ik wil zien..iemand nog tips?

gr

Geplaatst:

Er is geen oplossing.

Tuner is niet aan te spreken en dat is een hardware probleem.

Ik besef dat het niet prettig is om een nieuw toestel te moeten terugsturen en er wekenlang te moeten op wachten, maar ik vrees dat er niets anders opzit.

Ik heb hetzelfde probleem gehad met een 500 HD en die is gewoon omgewisseld in de zaak zelf zonder problemen.

Groetjes

Danny

Geplaatst:

Ik zou toch eerst de tuner er eens opnieuw indrukken voordat ik hem terug zou doen.

Is een verwisselbare tuner, dus zou er ook wel eens niet goed in kunnen zitten

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76
Loopt ie echt vast, of krijg je een groen scherm.
Als ik m'n tunerinstellingen aanpas geeft ie ook een groen scherm.
Dit geldt voor m'n Dm8000.
Dus gemini heeft dit ook?

@gerard heb je dat ook alleen met openpli en andere image's heb daar geen last van op me 8000

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen