Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

ik heb al enkele maanden een smart wi,maar helaas,ik krijg die niet goed werkende.

wat is het probleem:

zowel op de hd philips ontvanger als de hd hdd ontvanger die goedgekeurd zijn door tv vlaanderen,blokkeerd het beeld met tussenmaat,en enkel minuten later,valt het beeld uit.

het is zeker niet genietbaar om te kijken.ik heb de laatste firmware in de smartwi geladen,maar geen soelaas.misschien de firmware die op een ander topix staat proberen.

misschien bestaat er hobby software voor de smartwi die gaat voor de tv vlaanderen kaart en de 2 philips ontvangers.

op de dreambox gaat die niet,maar dan wel weer op een dboxII.

wie weet raad?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Werk ook met smart-wi...

Werkt prima met Arion 9400 PVR en MaxPlus. Was wel nodig om de software up te graden, want ik had in het begin ook problemen.

Ik werkte ook met een Humax, maar die kon het niet aan, was daar blijkbaar te traag voor. Beneden veranderen van kanaal en de Humax ging eruit. Heb toen niet meer de moeite gedaan voor een upgrade, is in de kast gegaan...

De Smart-Wi werkt wel goed maar ik vermoed dat de (software van de)ontvangers niet goed omkunnen met het feit dat ze even moeten wachten om hun gegevens binnen te nemen. Als je de kaart rechtsreeks in de ontvanger steekt en je hebt geen problemen zal dit vermoedelijk de reden zijn.

M.v.g.

Eddy Vl

Geplaatst:

Kan het de voeding zijn?

ik heb de smartwi gekoppeld aan een usb poort van de computer en nu de tvv kaart erin gedaan en de cliënt kaart in de philips gestoken,en nu krijg ik geen blokvorming en problemen.

waarschijnlijk is de voeding niet zuiver genoeg om met smartkaarts te communiceren.

wie heeft dit ook,of wie kan mij dat bevestigen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Probeer eens een andere netwerkadapter naar USB... weet je direct of het de voeding is.

Maar sta je wel op dezelfde plaats als je je USB aan de computer aansluit? Misschien is het gewoon slechte ontvangst (Afstand/Muren/grote metalen voorwerpen)

Eens met de originele voeding proberen en wat dichter zetten.

Eddy Vl

Geplaatst:

helaas was de aansluiting van de smartwi op de pc voeding op usb dan toch geen oplossing frown bij het zappen,kwam het beeld happerig met als aneensluitend "ongeldige kaart".

ik draai de firmware SmartWi2.52 .

sugestie's welkom.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen