TEUNISSEN76 Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Ls Ik heb een zeer vreemde fout in mijn ontvanger. Als ik tussen sat1 en pro-sieben zap en even kijk , dan loopt mijn ontvanger vast , en moet ik hem even op stand by zetten. Ik dacht : dat los ik wel even op om een andere transponder te selectere : sat1/pro7/kanal eins austria, of sweiss , of op een transponder met 22000 ipv 27500 (totaal 4 transponders te kiezen dus!), maar dan loopt hij nog steeds vast op exact diezelfde zenders.......iemand een idee hoe dat kan. De firmware is wat ouder (van 2003) omdat dat de enige is die het stabielste werkt bij mij. Nb: ik kan gewoon maanden zappen op alle 4 de satellieten zonder problemen.
dusty Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 Ik heb ook een 4000 en bij mij loopt hij op het zdf vast.Ook als ik wat opgenomen heb op het zdf kan ik ook niet doorspoelen of wat.Hij neemt ook niet op als ik hem op zdf heb staan. ina
sathopper Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 Ik zal een kijken of ik het kan reproduceren met mijn 4000.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen