Gast Paullo Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Voor de mensen in het grensgebied met Frankrijk. Vanaf maandag komt France ô beschikbaar via TNT en wel op de plaats van Arte SD, dewelke van multiplex verhuisd. Een nieuwe scan zal dus nodig zijn. Greets
hummy369 Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 Er is al een informatie pagina beschikbaar waar vroeger ARTE zat. De website en programmagids van FRANCE O op http://www.rfo.fr
Gast Paullo Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 France ô blijkbaar vanaf 15 juni aanstaande. Greets
stef1 Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 hallo paullo welke antenne gebruik jij? een Yagi? op welke zender is deze gericht? bouvigny? groeten stef1
waveman Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Misschien niet geheel de zelfde lokatie(Bouvigny)maar volgende week neem ik i.p.v. schotel m'n TF6000 mee, ik hoef niet persé Ned. te zien! Zelf zit ik richting Givet, dus ook tegen de grens van Belgie. Ga kijken of deze zender te ontvangen is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen