Gast Paullo Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Volgens informatie op satmag.fr zullen de zenders France 2 en 3 vanaf de start van de Worldcup gecodeerd worden en dit blijkbaar tot het einde van de Worldcup. Wat wel eigenaardig is, nu ik dacht dat de rechten voor de matchen waren toegekend aan TF1 en Canal+. Het gaat wel alléén om de digitale versies en blijkbaar niet de analoge. Greets
Pjotrb Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Jammer, France 2 zendt altijd een wielerkoers uit die ik volg. Begint morgen maar als dat waar is kan ik de laatste drie etappes niet zien. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Gast m.boretti Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Volgens Telsatellite France worden de WK voetbalwedstrijden via TF1 (Ned-Japan), France 2 en France 3 (Ned-Denemarken) uitgezonden. Deze wedstrijden worden ook in HD uitgezonden, de laatste via TF1 HD. Ik geloof dat het coderen te maken heeft met de rechten van de wedstrijden. Omdat er ook veel naar Franse zenders gekeken wordt in Noord-Afrika wordt dit dus gecodeerd, omdat zij dat wettelijk niet mogen zien via Franse zenders. In het verleden is dit ook wel eens gedaan!
ASG-60 Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Wordt er alleen gecodeerd op de digitale varianten of gaan de nog bestaande analoge France 2 en France 3 op de AB3 ook op slot met de oude Nagravision codering zoals dat nu nog gedaan word met de analoge Canal+ die nu nog op de AB3 zit? Als de analoge varianten gewoon nog open blijven, is er voor mij weinig aan de hand... Heb nog een analoge ontvanger staan voor TF1, voor zolang het nog duurt.... VU+ Duo 2 (2 X DVB-S) VU+ Duo 2 (1 X DVB-S / 1 X DVB-T)Visiosat BiSat G3 D + 4 Alps TwinVisiosat SMC 100V2 + Moteck SG-2100A + Inverto Black Ultra
Zuppelan Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Origineel bericht van: m.boretti omdat zij dat wettelijk contractueel niet mogen zien via Franse zenders. Zijn er overigens wel kaarten in het veld voor die zenders? Anders kan je net zo goed zeggen dat ze niet uitzenden via de AB3 gedurende de WK-wedstrijden.
Gast Paullo Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Voor zover ik het lees gaat het enkel om de digitale varianten. Greets
Gast 1664 Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Origineel bericht van: Zuppelan Origineel bericht van: m.boretti omdat zij dat wettelijk contractueel niet mogen zien via Franse zenders. Het is toch auteursWET, niet auteurscontract? De gehanteerde codering is die van Fransat en BIS, de pakketten die op de AB3 actief zijn en deze versie van France2 en -3 in het pakket hebben.
ASG-60 Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Origineel bericht van: Paullo Voor zover ik het lees gaat het enkel om de digitale varianten. Ik had het artikel ook net gelezen. Er staat niks in over de analoge kanalen. Alleen de zenders zelf worden genoemd, als ik het goed heb. Ik zal het wel zien.... Toch misschien binnenkort maar een Fransat ontvanger aanschaffen. De analoge zenders op de AB3 stoppen toch binnen aanzienlijke tijd. VU+ Duo 2 (2 X DVB-S) VU+ Duo 2 (1 X DVB-S / 1 X DVB-T)Visiosat BiSat G3 D + 4 Alps TwinVisiosat SMC 100V2 + Moteck SG-2100A + Inverto Black Ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen