Extreme001 Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 even geleden kreeg ik problemen met de wifi in openpli toen ben ik weer terug gegaan naar dacht 20100506 bij latere versies zat het probleem. weet iemand of dit probleem al verholpen is? mvgr Extreme
Gast Jeroensky Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Probleem was idd bekend aantal weken geleden, maar is allang verholpen. Of laat ik het anders zeggen, wifi werkt hier. Wel raad ik aan om OpenPli eenmalig te flashen naar meest recente build ipv update. Als ik me goed herinner was die wifi bug skin gerelateerd. Maar het onderwerp had enkele weken geleden alle aandacht op openpli forum en was binnen paar dagen verholpen door de goede wisselwerking tussen admins/developers en endusers op forum. Meeste DM8000 gebruikers gebruiken lan ipv wlan, omdat lan fullduplex is en net effe wat betrouwbaarder dan wlan, wat afhankelijk is van gebruik in je omgeving. Vandaar dat velen (zoals ik) het niet opgevallen is, die gebruiken ethernet ipv wifi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen