Gast Henri Aalten Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Ik heb met mijn Philips 7141 HD het volgende probleem De beeld en geluid instellingen in het menu, worden niet vastgehouden, deze gaan iedere keer terug naar de standaard instellingen. Doe ik iets niet goed ?
matthew_be_wvl Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Iets wat me ook al vaak overkwam: Bevestig je je instelling onderaan in de menu's als je instellingen verandert? Ik durf dat wel eens te vergeten... Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Henri Aalten Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Maar hoe bevestig ik dat ??? welke knop op de afstandsbediening is dat. De OK knop werkt niet voor dit vastleggen
Gast Henri Aalten Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Gevonden. was inderdaad even zoeken, maar Bedankt.
M_Z Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Ja 't is niet altijd zo bedieningsvriendelijk als je zou verwachten. Je moet effectief met de pijltjes naar het woordje 'Bevestig' gaan en dan pas op OK drukken. M_Z
Gast Henri Aalten Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 daar kwam ik ook later achter. maar het is gelukt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen