Ga naar inhoud


HD Kanalen van CD met Icord HD


Gast dutchmike

Aanbevolen berichten

Gast dutchmike

Ik ben nogal een leek, dus ook na het lezen van de diverse postings hier is het me niet helemaal duidelijk : Ik heb het HD pakket van CD genomen en heb nog geen beeld. ik neem aan dat dit ligt aan het feit dat ik nog een oude CD kaart heb ? De nieuwe komt binnen enkele dagen.

 

In mijn icord HD zit nog een jaren oude CD Cam, enige probleem was dat ik EenHD niet kan ontvangen. Moet ik nu deze cam vervangen door zo'n aston of powercam pro ? Of kan ik ook de nieuwe (wereldbol) CD cam kopen ? Wil natuurlijk met zo min mogelijk kosten de HD kanalen erbij krijgen

 

Bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de Aston cam 1.07 en ook de CanalDigitaal module met wereldbol in gebruik met de Humax icord. Met de Aston kan ik alle HD kanalen probleemloos ontvangen (Eurosport HD alleen met engels commentaar) en switchen van sd naar hd en weer terug zonder problemen. Het nadeel van de Aston vind ik met opnemen daar je het vaak eerst moet decoderen (iets waar ik geen last van hebt met de CanalDigitaal module). Met de CanalDigitaal module kan ik prombleemloos zappen van sd naar hd en weer terug met uitzondering van Eurosport HD en History HD welke ik niet kan ontvangen met de CanalDigitaal module.

Sony 46HX920 FullHD LED TV,

Humax iCord HD (320 GB)

Visiosat Bisat G4 Quadro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dutchmike

Bedankt !

Laat zo'n Aston 1.07 zich updaten via satelliet met de Icord ? Ik kan hier (Duitsland) namelijk makkelijker aan een Aston komen dan aan een CD cam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ook met de laatste Aston Software?

 

Heb je de Aston al eens een update gegeven?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo