BIG M Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 hoi ik heb een schotel triax 1.10M een lnb multihouder voor 3 stuks een diseq switch de volgende sattelieten willen ik ontvangen namelijk arabsat 26 hotbird 13 astra 19 mijn vraag is hoe plaats ik de lnb op de bijbehorende multihouder welke satteliet moet in het midden komen welke links en welke rechts als je dus vanuit gaat dat je achter de schotel staat diseq intellingen etc da's geen probleem het gaat puur om waar de lnb's moeten komen het is een universele multihouder voor 3 lnbs "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
Satdorus Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 1 hotbird 13graden 2 astra 19,2graden 3 arabsat 26graden
BIG M Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Geplaatst: 4 juni 2010 tnx voor de reactie gaan we proberen "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen