Hoeba Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Te gekke lijst, maar heb weer wat anders. De lijst is helemaal ok en werkt goed! Heb nu een probleem met de Ziggo scan. Na het uploaden in enig 2 versie 3 en het scannen van Ziggo op de box en weer na editten terugzetten, werkte er niks meer op de box na een reset van enigma. Een oplossing die werkt heb ik gelukkig ook gevonden; Na het bewerken van Ziggo sla ik het als enig 2 ver. 3 op in de pc en zend het naar de box nadat ik eerst in de setup van dreamup de 8000 op enig 2 ver. 4 heb gezet en gesaved en dan werkt het allemaal als vanouds! Is er een makkelijkere manier, of weet iemand wat er mis gaat? Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Satje07 Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Geplaatst: 6 juni 2010 Origineel bericht van: Hoeba Te gekke lijst, maar heb weer wat anders. De lijst is helemaal ok en werkt goed! Heb nu een probleem met de Ziggo scan. Na het uploaden in enig 2 versie 3 en het scannen van Ziggo op de box en weer na editten terugzetten, werkte er niks meer op de box na een reset van enigma. Een oplossing die werkt heb ik gelukkig ook gevonden; Na het bewerken van Ziggo sla ik het als enig 2 ver. 3 op in de pc en zend het naar de box nadat ik eerst in de setup van dreamup de 8000 op enig 2 ver. 4 heb gezet en gesaved en dan werkt het allemaal als vanouds! Is er een makkelijkere manier, of weet iemand wat er mis gaat? Heb hier ook die combinatie op de DB 8000 en totaal geen probleem, valt mij wel op dat bij Ziggo freqenty,s op 75 eindigen die scant hij niet, dus rond ik ze naar boven af, zou kunnen dat mijn cables.xml (die er nog in zit) roet in het eten gooit, dus jou cables.xml erin Zou onderstaande lijst kunnen proberen met ziggo erbij al zal er zeker een aantal niet werken daar ze vermoedelijk op een andere freqenty zitten, deze is dus voor Boven Alkmaar (NH) EdDB-Motor-Enig02-Set_11_06_10.zip Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120 75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13 Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920 ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)
Hoeba Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Hoi Ed, Dank voor je hulp. Je lijstje helpt helaas niet bij mijn 8000 met Pli. Kan nu helemaal Ziggo, zoals Ned 1, niet openen, ook niet op mijn omweg manier. Omgekeerd als bij jou toen, werkt het niet voor de verschillende Ziggo gebeiden denk ik. Bij Pli heb je de cables.xml file niet nodig, http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1787346/1 Hier een cables.xml lijstje voor Almelo, maar ook andere Ziggo gebieden zitten er in, voor het geval dat ... http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1584007/6 Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Greatone Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Origineel bericht van: mybrain Ik heb zoveel moeite mij in te houden als ik mensen dit soort dingen zie schrijven : "Misschien dat je eerst eens goed moet lezen voordat je een vraag stelt". Ik vraag mij dan wel eens af of dit soort mensen ook deze toon gebruiken als ze iemand aanspreken op straat......Je zou ook kunnen zeggen, "heb je mischien de tekst van Satje over het hoofd gezien"....ik zie vaker dit soort eigenwijze taalgebruik......mischien een goed idee voor deze mensen om eerst even 2 keer je eigen email of post te lezen voordat je op de knop drukt. C'est le ton qui fait la musique.... Ik heb zoveel moeite mij in te houden met mensen die zich druk maken om anderen....... Een fijne zondag verder. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
12345hazekamp Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 bedankt voor de nieuwe settingslijst. toppie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen