appie39 Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Als er een keus zou zijn voor mij als "eindgebruiker" zou ik zeker voor E1 kiezen. Ik kan (nog steeds) niet begrijpen waarom E2 zo'n achteruitgang zou moeten zijn tov E1. Technisch zal het zeker te onderbouwen zijn waarom E2 bestaat ( denk en hoop ik), maar practisch kan ik me niet zoveel erbij voorstellen. Jammer dat er E1 op de Dreambox 800/8000 mogelijk is, helaas... Dan was het in mijn ogen ECHT een super ontvanger.. ----- Wavefrontier T90, 2 X Dreambox 8000 ( DVB-S & DVB-C ), Sky Italia, Tivusat, Ziggo -----
renzie Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Is een verschil ook niet dat E1 ontvangers in de nabije toekomst niet in staat zullen zijn om de kanalen in Mpeg4 compressie weer te geven als canaal digitaal de overstap van Mpeg2 naar Mpeg 4 maakt? renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen