Ga naar inhoud


MTV NL op zwart ?


HenkieZwenkie

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Eduard07
Waarom gelijk de oorzaak zoeken bij de ander?


Als er één iemand last van zou hebben ga je idd de oorzaak bij jezelf zoeken.
De oorzaak ligt bij CDS, lees dit topic eens goed door, wat je waarschijnlijk niet gedaan hebt gezien jou inbreng hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja inderdaad opmerkingen waar we niets aan hebben, enkel de berichtenteller bij je naam stijgt.

 

Ik heb hier 2 kaarten, op 1 kaart geen enkel probleem de andere kaart wel. Dit in identiek dezelfde setup.

 

Fout lijkt mij dus inderdaad bij canal digitaal te zitten.

Ik ben benieuwd of Johan nog beeld heeft na zijn nieuwe kaart ontvangen te hebben?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cobus R
Dat helpt maar tijdelijk dat heb ik voor 2 weken terug al aangegeven dat dat zou werken maar als je dan weer veel zapt dan verdwijnt hij zo weer.


Dat had ik ook Cobus, maar alleen als ik na een paar minuten beeld had en gelijk weer ging zappen.

Ik heb MTV NL echter dinsdag of woensdag 2 uur aan laten staan en nu is het zondag. De 8 zenders die ik 3 weken niet gehad heb, gaan nog steeds probleemloos open.

Maar ja, ik schreef al dat ik niet weet of dit voor iedereen zo werkt. Bij mij dus gelukkig wel. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een juiste vraag, Littlesat. Eerst eigen apparatuur checken voor je naar een ander wijst.

Schoppen tegen de ander is o zo gemakkelijk.

 

En mijn vraag "Wat voor ontvanger heb je?" wordt tot nu toe niet beantwoord.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn namelijk heel veel luitjes die de kaart alleen MTV-NL (of een andere van de 8 zenders) laten decoderen een paar uur lang en vervolgens werkt het weer... Schijnbaar komt er toch een soort update mee via de ECMs???

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Littlesat:

Ik ga dit nu eens proberen, na 10 min in de philips ontvanger komt er inderdaad beeld, wanneer ik dan wegzap is het weer weg. Zal deze nu een uurtje hierop laten staan.

 

Kaart zit normaal in NEWCS server.

 

Rare is alleen dat mijn andere kaart bij een kameraad in zijn NEWCS server zit, zelfde config, daar is nog geen uitval geweest op deze kanalen.

 

Client is CCAM. (3 boxen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb op dit moment geen probleem met 1 kaart (entertainment pakket)

 

Met mijn andere kaart heb ik wel problemen Toppakket+eredivisie live +HD zenders). Als ik deze kaart er even uithaal en opnieuw erin doe werkt deze heel even.

 

Ik heb een interne linux CCcam server , nu met 2 smargo cardreaders.

Mijn entertainment kaart in de 1e reader gezet, op deze manier mis ik nu volgens mij alleen nog MTVHD.

 

Ik heb het vermoeden dat het probleem zich voornamelijk voordoet bij het toppakket. Kaart rechtstreeks in een Dreambox VU+Duo geeft dezelfde resultaten.

 

Groetjes,

Ronniehood

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Bartje_
Littlesat:
Ik ga dit nu eens proberen, na 10 min in de philips ontvanger komt er inderdaad beeld, wanneer ik dan wegzap is het weer weg. Zal deze nu een uurtje hierop laten staan.

Kaart zit normaal in NEWCS server.

Rare is alleen dat mijn andere kaart bij een kameraad in zijn NEWCS server zit, zelfde config, daar is nog geen uitval geweest op deze kanalen.

Client is CCAM. (3 boxen)


heb jij de instellingen voor newcs met ccam 2.14

mijn mtv's willen ook niet ook na 2 uur op het kanaal

wil daar ook eens meespelen krijg wel newcs geinstalleerd met ccam maar de oude versie 20.11
wil hier newcs met cccam 2.14 draaien lukt niet mad

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Een juiste vraag, Littlesat. Eerst eigen apparatuur checken voor je naar een ander wijst.
Schoppen tegen de ander is o zo gemakkelijk.

En mijn vraag "Wat voor ontvanger heb je?" wordt tot nu toe niet beantwoord.



Oh sorry hoor dat ik niet METEEN op je vraag reageer.

En ja eerst mijn eigen apparatuur getest en daarna een andere opstelling met zowel een gecertificeerde ontvanger als een niet gecertificeerde.

en dan komt er ook nog eens iemand van CD mij vertellen dat de fout bij hunzelf gezocht moet worden.

maar goed het gaat hier dus om een dreambox 8000 met het top pakket en cccam 2.1.4

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...