Ga naar inhoud


MTV NL op zwart ?


HenkieZwenkie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hier ook top pakket met eredivisie HD, behalve Man X en een 2e kaart met entertainment HD pakket op bijde dus geen mtv's, vh's dit zijn wel kaarten wie de vorige keer ook de dupe waren.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gebeurt er bij mij niets

Er komen geen emm's op die zender(cccam 2.1.4 of 2.1.3 of 2.09)

 

Kaart wordt wel goed geupdate op de rest van de zenders(ccam 2.1.4):

0000 MANAGMENT : 2010-08-12

006a CANALDIGITAAL : 2010-08-19

 

Ook al getest op de diverse modules en receivers waaronder ook gecertificeerde.

Denk dat het een kaartwissel wordt voor mij maar ik wacht effe tot het wk 2010 voorbij is.

Ik heb er niet veel vertrouwen in. Heb al van 11 mei geen werkende mtv gezien(behalve vh1 classic maar die zit in mijn sky germany pakket).

Die hebben het toch iets beter geregeld. Nooit uitval van die firma sky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lemming
Dan gebeurt er bij mij niets
Er komen geen emm's op die zender(cccam 2.1.4 of 2.1.3 of 2.09)

Kaart wordt wel goed geupdate op de rest van de zenders(ccam 2.1.4):
0000 MANAGMENT : 2010-08-12
006a CANALDIGITAAL : 2010-08-19

Ook al getest op de diverse modules en receivers waaronder ook gecertificeerde.
Denk dat het een kaartwissel wordt voor mij maar ik wacht effe tot het wk 2010 voorbij is.
Ik heb er niet veel vertrouwen in. Heb al van 11 mei geen werkende mtv gezien(behalve vh1 classic maar die zit in mijn sky germany pakket).
Die hebben het toch iets beter geregeld. Nooit uitval van die firma sky


Na die kaartwissel was bij mij ook van korte duur hoor, heeft het nog anderhalve dag gedaan en toen was het weer over, dus inderdaad zal er toch ergens een update over de Mtv's of Vh1 gaan die het top pakket weer ontregeld.

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorgen jullie dan ook dat de kaart alleen MTV-NL decodeert?

 

Dat kan als je in CCcam.cfg de volgende regel toevoegt en CCcam opniew opstart... Binnen 10 minuten (eigenlijk binnen 2 minuten als het goed is) heb je dan beeld op MTV-NL en als je dat een uur volhoud blijft de kaart het een tijdje gewoon doen...

 

SMARTCARD SID ASSIGN : /dev/sci0 1 { 7007 }

 

(sci0 kan ook sci1 zijn of nog iets anders afhankelijk in welk slot de kaart zit)

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

En de rest van die entitlements (behalve het s/n van je kaart uiteraard)?

 

Er zijn uiteraard kaartjes die helemaal vastlopen op de MTV zenders. Dit kon gebeuren als je binnen bepaalde uren naar deze zenders gekeken had op het moment dat de kaarten na de grote storing weer aktief werden....

 

Maar er zijn ook veel kaarten die weer werkende te krijgen zijn met de "10 minuten" truuk.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...