Ga naar inhoud


MTV NL op zwart ?


HenkieZwenkie

Aanbevolen berichten

Ze sturen vandaag nog een nieuw kaartje op.

 

De jongen die ik aan de telefoon had wist me al te vertellen dat het géén box als kaart probleem is.

Het klonk op de achtergrond nogal druk, hij erkende ook dat de telefoon roodgloeiend staat omtrent dit probleem.

Vroeg 'm ook of er nog een vorm van compensatie komt van CDS naar de klanten toe wegens al het ongemak van laatste tijd.

Zijn antwoord: Ja, is mogelijk maar stuur een schriftelijke aanvraag naar CDS

 

Ben benieuwd, ook of met het nieuwe kaartje het probleem opgelost is. zal het hier melden zodra ik 'm binnen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ga ook een nieuwe kaart krijgen.....net vernomen....

Bij mij heeft het ook niet meer soepel gewrkt sinds de storing.

Eerst geen mtvs, toen met wat stoeien een wwek wel....en nu weer terug bij af....dus gebeld.

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het truukje van littlesat uitgeprobeerd en kreeg toen beeld op MTV NL, ik blij natuurlijk, daarna kijken of de andere MTV zenders het ook deden en ja hoor die ook, totdat ik naar de RTL's wou gaan kijken, die deden het helaas niet meer.

 

ik de regel weer verwijderd uit de config en gelijk weer beeld op de RTL's en na een seconde of twintig ook beeld op de MTV's,

 

heel af en toe staat het beeld even stil.

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach...straks een nieuwe kaart, kijken wat die doet.......wie weet werkt het dan wel weer goed.

of niet......natuurlijk, maar ik laat het wel weten of het de oplossing voor het mtv probleem is

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

De MTV's doen het weer op mijn Phillips DSR 2211. smilelaugh

Satontvanger op kanaal 22 gezet (MTV NL), toilet bezoek gedaan en toen ik terug kwam, weer beeld. laugh

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou er toch een probleem met de kaarten zijn, dat ze er zo makkelijk 1 opsturen....wie niet klaagt krijgt niets, een keer bellen en ze sturen er 1 op......hmmmm oke in mijn geval 2 keer dan

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik had niet gezegt


moet nog altijd met een d...

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is je vergeven, hoor smile

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...