Rootical Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Ze sturen vandaag nog een nieuw kaartje op. De jongen die ik aan de telefoon had wist me al te vertellen dat het géén box als kaart probleem is. Het klonk op de achtergrond nogal druk, hij erkende ook dat de telefoon roodgloeiend staat omtrent dit probleem. Vroeg 'm ook of er nog een vorm van compensatie komt van CDS naar de klanten toe wegens al het ongemak van laatste tijd. Zijn antwoord: Ja, is mogelijk maar stuur een schriftelijke aanvraag naar CDS Ben benieuwd, ook of met het nieuwe kaartje het probleem opgelost is. zal het hier melden zodra ik 'm binnen heb.
bigm Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Ik ga ook een nieuwe kaart krijgen.....net vernomen.... Bij mij heeft het ook niet meer soepel gewrkt sinds de storing. Eerst geen mtvs, toen met wat stoeien een wwek wel....en nu weer terug bij af....dus gebeld. wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
HJS Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 ik heb het truukje van littlesat uitgeprobeerd en kreeg toen beeld op MTV NL, ik blij natuurlijk, daarna kijken of de andere MTV zenders het ook deden en ja hoor die ook, totdat ik naar de RTL's wou gaan kijken, die deden het helaas niet meer. ik de regel weer verwijderd uit de config en gelijk weer beeld op de RTL's en na een seconde of twintig ook beeld op de MTV's, heel af en toe staat het beeld even stil. VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme
bigm Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 klopt had ik ook dat het beeld veel stil stond....... wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Littlesat Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Je moet gedult hebben. Minstens 1 uur lang alleen 1 MTV zender de kaart laten decoderen en niet meteen gaan zappen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gerard 76 Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Sinds vandaag weer beeld op alle zenders. tenminste,voor een paar tellen,dan freezen de kanalen weer Dus van zwart naar freezes, er zit iig vooruitgang in.
bigm Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 het 1 uur wachten heeft geen nut, ik had beeld, de hele nacht op mtv nl laten staan en na een week was het weer op zwart wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Littlesat Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Citaat: en na een week was het weer op zwart Je had wel weer een week beeld. Ik had niet gezegt dat het beeld blijvend is zodra de kaart weer in de sharepool gaat... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
bigm Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 ach...straks een nieuwe kaart, kijken wat die doet.......wie weet werkt het dan wel weer goed. of niet......natuurlijk, maar ik laat het wel weten of het de oplossing voor het mtv probleem is wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
di-on-air Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 De MTV's doen het weer op mijn Phillips DSR 2211. Satontvanger op kanaal 22 gezet (MTV NL), toilet bezoek gedaan en toen ik terug kwam, weer beeld. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
ronniehood Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Ook hier is een andere kaart onderweg na 3 kwartier in de wacht te hebben gestaan.......... Ik zal het ook wel even laten weten als deze het langer dan een week zal volhouden.
bigm Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 zou er toch een probleem met de kaarten zijn, dat ze er zo makkelijk 1 opsturen....wie niet klaagt krijgt niets, een keer bellen en ze sturen er 1 op......hmmmm oke in mijn geval 2 keer dan wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Matthijs Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Citaat: Ik had niet gezegt moet nog altijd met een d... Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4 Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met: 42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west
Littlesat Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Leuk een taalvoutje... Bedankt, de volgende keer zal het wel goed gaan ;-) Gelukkig is niet iedereen altijd foutloos..... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Matthijs Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Het is je vergeven, hoor Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4 Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met: 42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west
Aanbevolen berichten