Ga naar inhoud


MTV NL op zwart ?


HenkieZwenkie

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: digitaal kijker
ik heb ze eens een tijdje gehad op de cd kaart tot er update signalen eropkwamen en het beeld zwart werdt,
tot op heden nog niet kunnen kijken doordat beeld er niet doorkomt,
heb de dreambox ook al paar uur op mtv gehad,
daar komen geen update signalen op door,
dus weet niet hoe dit op te lossen is.
image is openpli laatste update met CCcam 2.1.4 op de dreambox 8000.


Hier ook weer weg .
open pli met CCcam 2.1.4 twee kaarten full wat een bende toch bij CD

ppaap
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
Misschien geen bende bij CDS... maar meer bende dat je aan cardsharing doet ;-)


Ik vind dat je wel durft , wordt niet aan Card sharing gedaan en jij komt telkens weer met deze verdacht making ik heb 2 kaarten 1 voor de camping en 1 voor thuis ,

moderater doe er eens wat aan met deze verdachtmakingen , telkens heeft die maar over Cardsharing , ik ben hier niet van gediend .

ppaap
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze....

 

Het is niet zo bij iedereen. Er zijn er ook waar de kaarten kapot zijn gegaan. Na een belletje krijg je een nieuwe.

 

Maar er zijn ook kaarten die je als je hem een paar minuten alleen 1 van de MTV zenders laat staan (de kaart rust gunt) het weer doen. De kaarten die het dan niet na een tijd doen... ik zou zeggen bellen en een nieuwe vragen.

 

De kaarten die je kunt repareren via het langere tijd naar 1 MTV zender kijken voor een uurtje of zo blijven het vervolgens langere tijd doen. Totdat je ze erg veel belast... Wacht je niet een uurtje, maar zap je zodra je weer beeld hebt. Dan gaat de kaart direct weer op zwart.... Dat is voor mij het bewijs dat hier iets anders speelt dan alleen een technisch foutje...

 

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaartdelen voor jezelf is legaal, kaartdelen aan iemand anders is verboden en satboeren hebben er veel last van. Je kunt er vanuit gaan dat men bereid is het legaal kaartdelen te offeren om het illegaal kaartdelen tegen te gaan.

 

Als Littlesat gelijk heeft is de techniek gebaseerd op het aantal ECM's dat een kaart moet decoderen. Dat lijkt me een onbegaanbare weg; als men zich alleen daarop baseert dan zou ik verwachten dat de klachtenstroom blijvend aanhoudt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb m'n kaart in de dreambox zitten en doe niks aan cardsharing.

miss is de kaart kapot ofzo zoals jij zegt.

zal eens informeren voor een nieuwe kaart.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al tijdens de storing geen beeld meer op mijn kaart.

Nu heb ik mijn kaart in een Philips DSR 7121 (gecertificeerde CDS ontvanger) gedaan, de zender bleef in eerste instantie gewoon zwart, na 10 minuten had ik inderdaad beeld. Ik heb deze ontvanger de gehele nacht aan laten staan en vanochtend had ik nog steeds beeld. Ik haal de kaart er vanavond weer uit en ga kijken wat er gebeurt als ik de kaart in de Dreambox doe.

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg net een mailtje waar ik op 2 weken moest wachten

 

Volgens mij snappen ze er niets van..

 

Geachte heer ,

 

Wij bedanken u voor uw verzonden e-mail.

 

De MTV-zenders zitten in het Basis-pakket. Dit houdt in dat u deze zenders met smartcard xxxxxxxxx moet kunnen ontvangen. Wij hebben een storing gehad met de MTV-zenders waardoor niemand ze kon ontvangen. Deze storing is op 7 juni 2010 opgelost. Wij raden u aan uw zenderlijst opnieuw te laden. De zenders horen dan weer aan te springen. Onze excuses voor de overlast.

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: daan

Deze storing is op 7 juni 2010 opgelost.

Nou, dat lijkt me einde verhaal, en moet jij verder zoeken.
Er komen nu toch ook steeds meer berichten dat MTV uiteindelijk wel openspringt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: daan

Deze storing is op 7 juni 2010 opgelost.

Nou, dat lijkt me einde verhaal, en moet jij verder zoeken.
Er komen nu toch ook steeds meer berichten dat MTV uiteindelijk wel openspringt.


Weet je wel wat raar is als ik de smartcard via de server draait naar me dm dan draait mtv maar direct in het slot niet, maar als ik beeld heb van de server hier en stop snel de kaart in het slot van de dm dan blijf ik ook beeld hebben zodra ik zap is het weer weg,laat hem eens een paar uur op mtv draaien.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: daan
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: daan

Deze storing is op 7 juni 2010 opgelost.

Nou, dat lijkt me einde verhaal, en moet jij verder zoeken.
Er komen nu toch ook steeds meer berichten dat MTV uiteindelijk wel openspringt.


Weet je wel wat raar is als ik de smartcard via de server draait naar me dm dan draait mtv maar direct in het slot niet, maar als ik beeld heb van de server hier en stop snel de kaart in het slot van de dm dan blijf ik ook beeld hebben zodra ik zap is het weer weg,laat hem eens een paar uur op mtv draaien.


Denk het probleem heb gevonden ik heb in me dm 2 x seca3 kaarten heb de 1e kaart even op mtv laten staan naar 1 min beeld ook naar zappen weer beeld exact zelfde gedaan met de ander kaart en die deed het ook weer hoop dat het zo blijf heb ze gelijk maar in de 2 voorste lezers gezet had ze in 2 smargo's hangen en me kabel irdeto's kaarten in de voorste sloten,normaal heeft dit altijd zo gewerkt maar goed eens hoelang dit werkt.

/dev/sci0
handled 90(87) ecms and 152(152) emms
SECA card xxxxxx entitlements:
0000 MANAGMENT : 2010-08-23
006a CANALDIGITAAL : 2010-08-20


/dev/sci1
handled 1(0) ecms and 130(130) emms
SECA card xxxxx entitlements:
0000 MANAGMENT : 2010-08-19
006a CANALDIGITAAL : 2010-08-21


/dev/usb/tts/0
handled 288(17) ecms and 129(129) emms
Irdeto card
Caid 604 ACS 1543 NLD
Cardserial xxxxxx (xxxxx)
Provider 00 03f080
Chid 000F - date 0xe43 valid 0xf
Chid 0010 - date 0xef5 valid 0x1e
Chid 0006 - date 0xef5 valid 0x1e


/dev/usb/tts/1
handled 243(8) ecms and 129(129) emms
Irdeto card
Caid 604 ACS 1542 NLD
Cardserial xxxxx (xxxxx)
Provider 00 03f006
Chid 0010 - date 0xef5 valid 0x1e

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij mij werkt het helemaal niet,ook niet in de orginele rukboxen van de canal+ boys.(pace strong philips pioneer nokia)

En ook niet op de ci modules op diverse ontvangers.(aston 1.03 1.05 C+ ci oud C+ ci nieuw)

Ik ga binnenkort nog 1 keer bellen en dat is de laatste keer.

Daarna is het opzeggen en naar ziggo!!!!(Heb de internetprovider van de week ook de zak gegeven)

Heb hier de hele kamer volstaan met die zooi van hun en geen werkt op de mtv's.(dit moet van hun want die zeuren ook over "orginele hardware", net zoals de internetprovider)

Ook op de dreambox met diverse softcams maar geen resultaat.

Zie maar hier op het forum wat ik allemaal heb getest.

Ook op de orginele ci module geeft die zender geen meldingen van geen rechten.

Ik heb er ook geen andere seca kaart inzitten en ik heb alles van c+ zonder man-x.

Voor de rest werkt echt alles zonder problemen.

Of heeft iemand nog een andere combinatie of oplossing hoe het wel kan gaan werken.

Heb net op de website gekeken maar daar staat niet dat het opgelost is op 7 juni !!!!.

 

26 mei 2010: Geen rechten voor MTV Musicchannels; In onderzoek

 

In sommige gevallen is er door het niet toekennen van ontvangstrechten geen beeld op de MTV Musicchannels.

Het betreft hier de zenders MTV Rock, MTV Music, MTV Dance, VH1 Classic en VH1.

Een onderzoek naar de oorzaak is in gang.

In sommige gevallen kan het iets langer duren na afstemmen op een van deze zenders voordat deze weer beeld geeft.

 

Een technische storing veroorzaakt korte onderbrekingen (Glitches) in het signaal van verschillende CanalDigitaal zenders.

We stellen momenteel alles in het werk om deze storing te verhelpen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...