Ga naar inhoud


MTV NL op zwart ?


HenkieZwenkie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hahaha, jullie denken allebei dat het gras groener is bij die concurrent aan de overkant en je komt elkaar nu halverwege tegen... laugh

 

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Nou, ik eet nu van 2 walletjes en wil daar wel eens een keuze in maken gezien de kosten die dat met zich mee brengt dus.

 

Gert.

 

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn kaart weer teruggeplaatst in mijn Dreambox en ik heb netjes beeld op MTV NL, VH1 Classic, MTVNHD. Ben benieuwd voor hoe lang...

 

Er zal vast wel weer iets aan de hand zijn bij CDS, omdat NED (HD) 1, 2 en 3 alle zes de zenders momenteel FTA worden uitgezonden... Natuurlijk staat er als gewoonlijk weer niets vermeld op de site van CDS. sleep

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: GHP
Natuurlijk staat er als gewoonlijk weer niets vermeld op de site van CDS. sleep


Volgens mij gaat het ergens anders om namelijk de korte onderbrekingen op de SD publieke zenders op het forum waar CDS ook post staat dit:

Citaat:
Wij zijn benieuwd of dit weekend er nog onderbrekingen/glitsches worden waargenomen op de Nederlandse zenders 1 2 en 3 zowel in SD en HD.

Indien dit gebeurd, vernemen we graag op welk dag & tijdstip dit gebeurde, welke zender en of het de SD of HD versie was.

Met vriendelijke groet,

WebCare team canaldigitaal
laugh

Maar over het probleem met de MTV zenders staat er ook een bericht:
Citaat:
Het overgrote deel van de kaarten geeft beeld op de MTV muziekzenders, en we zijn nog steeds aan het onderzoeken waarom een klein gedeelte het nog niet doen. In het onderzoek, wat zowel in Frankrijk, Verenigd Koninkrijk en Nederland plaats vindt, beschikken we over een aantal, van abonnees verkregen, smartcards. Hierdoor kunnen we direct de relatie tussen ontvangers en de betreffende smartcards onderzoeken.

Op onze website, bij het onderdeel meldingen, staat vermeld wat de oorzaak is. Overigens hetzelfde als wat onze klantenservice gemeld heeft. De rechten voor het bekijken van de MTV muziekzenders worden meegestuurd met het TV signaal van MTV vanuit het Verenigd Koninkrijk.

Anti-CardShare maatregelen of hoe men het wil noemen heeft met de genoemde klachten niets van doen en de verhalen hierover verwijzen we naar het rijk der fabelen.

Verder willen we iedereen erop wijzen de etiquette van het forum te volgen en alleen bijdragen te plaatsen die daadwerkelijk tot doel dienen een heldere discussie mogelijk te maken.


Met vriendelijke groet,

webCare Team canaldigitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe plausibel is dit verhaal van CDS? In is een beetje strijdig met wat ik dacht, namelijk dat Canal Digitaal via EMM's op de eigen transponders de kijkrechten regelt. Dit zou betekenen dat er ook op de MTV-transponder EMM's uitgezonden moeten worden. Ik zal spoedig eens testen.

 

Op zich kan het zijn dat de MTV-transponder de kijkrechten op de kaart soms verkeerd zet, en dan een uurtje kijken op een MTV-zender tot gevolg heeft dat een opdracht om de kijkrechten weer goed te zetten wordt ontvangen, waar er weer beeld is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
ik ontvang na een uurtje op mtv nederland geen enkele update via emm.
dus vraag me af of dit wel klopt.



Als je op een MTV transponder geen emm's ontvangt én niet zapt naar een CD transponder én toch de kijkrechten in een uur zijn aangepast omdat er ineens wel beeld verschijnt dan trek ik een andere conclusie:

Kennelijk kan er met ecm's meer dan gedacht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had na de grote storing van vorige maand ook geen MTV's en ESPN. Na een nachtje te hebben laten staan op MTV NL weer beeld (al 2 dagen).

 

CCcam 2.1.4 op een DM8000.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is alleen compleet onlogisch dat MTV Networks de EMM-updates voor Canal Digitaal en TV Vlaanderen doorgeven. Voor zover ik weet, gebeurt dit alleen op de transponders van de desbetreffende provider.

 

Volgens mij hebben we nog steeds te maken met het probleem van enkele weken terug. Of ze zijn aan het spelen met de beveiliging van de SECA3 kaartjes (persoonlijk denk ik dat het laatste juist de veroorzaker was van het probleem van enkele weken terug).

 

Overigens in mijn geval krijg ik dus wel de melding ECM OK maar gewoon geen beeld met OSCAM icm Acamd en/of vdr-sc.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen enkele EMM op de MTV tr voorbij zien komen voor m'n Seca-3 kaart.

Ik had voorheen ook steeds ECM ok, maar zwart beeld.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels mijn nieuwe kaart binnen, ik heb even moeten wachten tot ik beeld had op sbs6, daarnagezapped naar mtv en meteen beeld, ik had helaas maar 5 minuten beeld op film1 toen was het weer weg.

Ik heb het gevoel dat de kaart het zelfs beter doet kwa zaptijden.

zelfs in mijn canaldigitaal staat mijn nieuwe kaart meteen vermeld.

nu even wachten wat er gebeurd, de oude kaart moest wel terug anders moet ik €59,95 betalen voor de kaart.

dus morgen maar even op de bus doen.

Ik laat wel weten of de mtv's er weer mee stoppen

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...