bigm Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 dit draadje...was bij mij.....nu met cccam 2.1.3 op de server blijft het werken en 2.1.4 op de boxen en bij rootical nog sneller wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Johan45 Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Je nieuwe kaart doet dus wel meer dan je oude kaart. Vult u rustig aan !!!
bigm Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 yep, gelukkig wel wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
TheMystery Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Origineel bericht van: bigm dit draadje...was bij mij.....nu met cccam 2.1.3 op de server blijft het werken en 2.1.4 op de boxen en bij rootical nog sneller Ik heb dezelfde opstelling maar bij mij werken de zenders maar ff in de server. VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Johan45 Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Is dat met een nieuwe kaart of heb je nog steeds de kaart die het grote codering probleem heeft moeten doorstaan ... Vult u rustig aan !!!
Gast bertwin Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Ik heb de ontvanger op MTV-Music gezet en had na ruim 5 minuten beeld en nu lijkt alles het weer aardig te doen. Alleen MTV-Rocks doet het niet en als ik van MTV-Dance naar MTV-NL zap dan duurt het 5 seconden voordat er beeld is. Redelijk irritant maar goed :\
Rootical Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 De nieuwe kaart heeft het niet meer gedaan sinds gisteren. Zojuist heb ik weer even Newcamd geinstalleerd, toen kreeg ik "can't decode channel". Box uitgezet met hard reset, stroom er weer op, vanuit common interface weer op CCcam 2.1.4 gezet en nu weer beeld op de MTV's. Moet toch niet gekker worden.. ben benieuwd hoelang die het volhoud, zal het hier weer melden zodra het er mee stopt: geen bericht is goed bericht.
Cobus R Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Na ongeveer 2 weken is hij bij mij weer zwart geworden zal hem dan ook maar weer eens een uur op mtv zetten en dan eens kijken of hij het weer gaat doen. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
TheMystery Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 Origineel bericht van: Johan45 Is dat met een nieuwe kaart of heb je nog steeds de kaart die het grote codering probleem heeft moeten doorstaan ... Ik heb geen nieuwe kaart angavraagd, maar wat ik hier zo lees verhelpt dat het probleem ook niet. VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
bigm Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 bij mij de nieuwe kaart ook weer met een dag eruit....maar nu met blijft ie het doen met een oudere versie cccam op de server....dus wie weet is het toch icm cccam 2.1.4 wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Rootical Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 Origineel bericht van: bigm bij mij de nieuwe kaart ook weer met een dag eruit....maar nu met blijft ie het doen met een oudere versie cccam op de server....dus wie weet is het toch icm cccam 2.1.4 Nee, het probleem ligt bij CDS. Ook de orginele goedgekeurde CDS doosjes geven problemen. Het trieste blijft toch dat ze nu eens moeten leren netjes de klanten op de hoogte te houden, ze laten ons weer keihard vallen.
Eduard07 Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 Origineel bericht van: Rootical Nee, het probleem ligt bij CDS. Ook de orginele goedgekeurde CDS doosjes geven problemen. Het trieste blijft toch dat ze nu eens moeten leren netjes de klanten op de hoogte te houden, ze laten ons weer keihard vallen. Weet je zeker dat de omgeruilde nieuwe kaarten ook nog steeds problemen geven in zelfs gecertificeerde ontvangers? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gerard 76 Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 Nav een mailtje ben ik vandaag door CDS opgebeld hierover. De man vroeg of ik een andere kaart wilde. Hij zei dat ik na 't opsturen van de kaart kans had 2 dagen geen beeld te hebben vanwege de overschakeling. Heb hiervoor bedankt. Ik zei dat ik nu met 't WK wel wil kunnen blijven kijken... Hij zei trouwens ook dat een nieuwe kaart geen garantie is voor het terugkrijgen van het beeld. Ze zijn er nog steeds mee bezig dus. Hij vertelde ook dat het niks te maken had met goedgekeurde ontvangers of niet.
bigm Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 hmmm....met mijn nieuwe kaart en nieuwe software blijkt het toch te blijven werken.........maarje mijn oude kaart is inmiddels wel terug naar cd, dus kan ik niet meer testen of het met de oude kaart ook zou zijn blijven werken wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Rootical Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Ook hier na twee dagen in de Dreambox met CCcam 2.1.4 nog steeds beeld. Verder niets aangepast of dergelijke.
Aanbevolen berichten