Ga naar inhoud


MTV NL op zwart ?


HenkieZwenkie

Aanbevolen berichten

Voor degene die zwart beeld hebben met zo'n nieuwe kaart op de MTVs... wat gebeurt er als je de kaart weer een paar minuten alleen een van de zwart geworden zenders laat coderen?? Komt er dan weer beeld (voor een tijdje)?

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Gerard 76

iedereen kijkt wel es naar hustler :Dsmilewink

Nee hoor, alleen als je die in je pakket hebt of geactiveerd in het Familiepakket. Ze kunnen dus bij CDS zo een lijst uitdraaien. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan zouden degene met een gewone box en zonder cardsharing er geen last van moeten hebben. En uit dit draadje bleek dat de gewone eerlijke kijker er ook last van had...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Maar dan zouden degene met een gewone box en zonder cardsharing er geen last van moeten hebben. En uit dit draadje bleek dat de gewone eerlijke kijker er ook last van had...


Altijd Cardsharing erbij halen en maar suggereren hou daarmee eens op...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Deze keer had ik het toch echt over dat de gewone eerlijke kijker ook problemen heeft... Vandaar begrijp ik deze keer jouw commentaar niet.


Ik kan dat bevestigen. Ik als eerlijke kijker heb er ook last van. Het is voor mij onmogelijk om MTV NL, MTV Dance, MTV Rocks, VH1 en VH1 Classic te kijken. Ik zie duidelijk wel de ECM OK maar ik krijg gewoon geen beeld. Dit terwijl de data van entitlements gewoon up-to-date zijn.

Mvg,

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niels,

 

En in jouw situatie is het enige wat je kunt doen CDS bellen en vragen voor een nieuwe kaart...

 

Ik zie wel als ik het goed begrijp dat je kaart in een HTPC moet zitten. Wat doet de kaart in een normale ontvanger als je hem een tijdje op een MTV zender zet na een paar minuten (heb je die mogelijkheid?)

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...