Littlesat Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Voor degene die zwart beeld hebben met zo'n nieuwe kaart op de MTVs... wat gebeurt er als je de kaart weer een paar minuten alleen een van de zwart geworden zenders laat coderen?? Komt er dan weer beeld (voor een tijdje)? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
bigm Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 ja....dan weer beeld voor een tijdje, hetzelfde als met de oude kaart wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
_Bartje_ Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Daarom dat ik ook niet bel voorlopig, zie het ook niet zitten om een kaart terug te sturen waar ze dan waarschijnlijk nog heel de log van bekijken.
Catastrofus Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Log bekijken van een smartcard? Hoe willen ze dat dan gaan doen? Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Gerard 76 Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Origineel bericht van: _Bartje_ Daarom dat ik ook niet bel voorlopig, zie het ook niet zitten om een kaart terug te sturen waar ze dan waarschijnlijk nog heel de log van bekijken. Waarom niet,de mijne mogen ze zien hoor, iedereen kijkt wel es naar hustler
Rootical Geplaatst: 9 juli 2010 Geplaatst: 9 juli 2010 Origineel bericht van: _Bartje_ Daarom dat ik ook niet bel voorlopig, zie het ook niet zitten om een kaart terug te sturen waar ze dan waarschijnlijk nog heel de log van bekijken. LoL. pia? Wat dacht je dat je kaart een intern geheugen bevat
1pm Geplaatst: 9 juli 2010 Geplaatst: 9 juli 2010 alles heeft het goed gedaan hier nu ook alles zwart 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Eduard07 Geplaatst: 9 juli 2010 Geplaatst: 9 juli 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 iedereen kijkt wel es naar hustler Nee hoor, alleen als je die in je pakket hebt of geactiveerd in het Familiepakket. Ze kunnen dus bij CDS zo een lijst uitdraaien. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Littlesat Geplaatst: 9 juli 2010 Geplaatst: 9 juli 2010 Citaat: alles zwart alles? of alleen de MTVs? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Littlesat Geplaatst: 9 juli 2010 Geplaatst: 9 juli 2010 Maar dan zouden degene met een gewone box en zonder cardsharing er geen last van moeten hebben. En uit dit draadje bleek dat de gewone eerlijke kijker er ook last van had... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast twingo Geplaatst: 9 juli 2010 Geplaatst: 9 juli 2010 Origineel bericht van: Littlesat Maar dan zouden degene met een gewone box en zonder cardsharing er geen last van moeten hebben. En uit dit draadje bleek dat de gewone eerlijke kijker er ook last van had... Altijd Cardsharing erbij halen en maar suggereren hou daarmee eens op...
Littlesat Geplaatst: 9 juli 2010 Geplaatst: 9 juli 2010 Deze keer had ik het toch echt over dat de gewone eerlijke kijker ook problemen heeft... Vandaar begrijp ik deze keer jouw commentaar niet. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Niels Wagenaar Geplaatst: 9 juli 2010 Geplaatst: 9 juli 2010 Origineel bericht van: Littlesat Deze keer had ik het toch echt over dat de gewone eerlijke kijker ook problemen heeft... Vandaar begrijp ik deze keer jouw commentaar niet. Ik kan dat bevestigen. Ik als eerlijke kijker heb er ook last van. Het is voor mij onmogelijk om MTV NL, MTV Dance, MTV Rocks, VH1 en VH1 Classic te kijken. Ik zie duidelijk wel de ECM OK maar ik krijg gewoon geen beeld. Dit terwijl de data van entitlements gewoon up-to-date zijn. Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
Littlesat Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 Niels, En in jouw situatie is het enige wat je kunt doen CDS bellen en vragen voor een nieuwe kaart... Ik zie wel als ik het goed begrijp dat je kaart in een HTPC moet zitten. Wat doet de kaart in een normale ontvanger als je hem een tijdje op een MTV zender zet na een paar minuten (heb je die mogelijkheid?) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten