GHP Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Origineel bericht van: Littlesat We hebben het hierover MTV-NL die op de SBS transponder zit. Dat andere probleem is dat kaarten valse CWs afgeven (S teken wordt toch groen en geen beeld). Nu schijnt het gevalletje te zijn dat geen enkele kaart antwoord geeft... MTV-NL zit niet op dezelfde transponder dan SBS...http://nl.kingofsat.net/tp.php?tp=78 MTV-NL wordt gewoon via en MTV transponder aangeboden, dus... hetzelfde probleem als de overige MTV zenders DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2
Cobus R Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 nee hoor niet hetzelfde probleem bij deze geeft hij geen verkeerde cw aan namelijk helemaal niets en bij de anderen wel verkeerde cw dus daar is wat anders mee maar goed we hebben nu al langer dan een week geen beeld op genoemde zenders en eigenlijk betaal je daar wel voor dus ik weet niet wat hun daar aan gaan doen ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Zuppelan Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Origineel bericht van: GHP MTV-NL wordt gewoon via en MTV transponder aangeboden, dus... hetzelfde probleem als de overige MTV zenders Nee, want dat probleem betrof slechts een beperkt aantal kaarten terwijl ik in dit geval nog niemand heb horen roepen dat hij MTVNL wel kan zien. Hooguit is het gerelateerd.
Littlesat Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Sorry, het was TMF dat op de SBS transponder zat. Volgens mij is de MTV transponder een anti-cardshare experimentje... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
1pm Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 hier op alles gewoon beeld Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast Mimisiku Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Update: Ook geen MTV NL op de gecertificeerde ontvanger Pace 7141. Sterker nog: als ik een zenderscan doe komt MTV NL niet meer voor in de lijst! Hij ziet de zender dus niet meer als een CDS zender, maar als een Cryptoworks zender. Lijkt dat de netwerkID en/of CAID niet meer klopt.. Vandaar dat er dus geen EPG info en Now/Next info meer zichtbaar is.. Nagraguide herkent de stream niet...
Eduard07 Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Dank je! Kwam me al vreemd voor dat dit probleem enkelen betreft. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Origineel bericht van: 1pm hier op alles gewoon beeld Zeeer verdacht... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gerard 76 Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Origineel bericht van: Mimisiku Update: Ook geen MTV NL op de gecertificeerde ontvanger Pace 7141. Sterker nog: als ik een zenderscan doe komt MTV NL niet meer voor in de lijst! Hij ziet de zender dus niet meer als een CDS zender, maar als een Cryptoworks zender. Lijkt dat de netwerkID en/of CAID niet meer klopt.. Vandaar dat er dus geen EPG info en Now/Next info meer zichtbaar is.. Nagraguide herkent de stream niet... Dus niks te maken met maatregelen tegen cardsharing,Littlesat
René Verbiest Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Ook hier geen MTV NL, de andere MTV/VH zenders zijn probleemloos te ontvangen.
Johan45 Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Maandag gaat er wel iemand aan de knoppies draaien en hebben we terug beeld.(en geluid ) Vult u rustig aan !!!
Eduard07 Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Origineel bericht van: Johan45 Maandag gaat er wel iemand aan de knoppies draaien en hebben we terug beeld.(en geluid ) Blijft de vraag wie er gisteren aan de knoppen heeft gezeten en er in het vervolg beter vanaf kan blijven. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Johan45 Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Ik ga geen namen noemen. Dat zou op de man spelen zijn en daar pas ik voor... Vult u rustig aan !!!
Zuppelan Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Lijkt me wel zo netjes. Maar je wilt dus zeggen dat dit veroorzaakt is omdat iemand met de knopjes heeft lopen spelen?
Johan45 Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Niet alles letterlijk nemen Zuppelan. Maandag krijgt het "probleem" de nodige aandacht of denk je soms dat het dan nog niet bekend is bij CanalDigitaal.. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten