Ga naar inhoud


MTV NL op zwart ?


HenkieZwenkie

Aanbevolen berichten

Gast protagonist

Ik moet bekennen dat ik de vorige 30 pagina's over dit onderwerp niet heb doorgelezen, maar ik kon zonder problemen de VH1s en MTVs kijken, totdat ik de kanalenlijst bijwerkte. MTV 2 heet nu bv. MTV ROCK, en hij doet het niet meer. En nee, ik ben een keurige jongen met een gewone kaart e.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
Maar dan zouden degene met een gewone box en zonder cardsharing er geen last van moeten hebben. En uit dit draadje bleek dat de gewone eerlijke kijker er ook last van had...


Chapeau Littlesat laugh , het doet me deugt dat je dit nu ook in ziet en niet meer vals suggereert.

had mag alleen wel heeft worden, ook hier nog steeds geen beeld op de MTV's... CD stelt per e-mail dat de storing opgelost zou moeten zijn, terwijl er nog velen met problemen zijn. CD heeft mij geen nieuwe kaart voorgesteld en ik ga deze ook nog niet aanvragen, omdat dit ook niet altijd soelaas biedt (zie dit draadje).

Valt me wel op dat de laatste dagen weer veel EMM's doorkomen, vanaf vanochtend 6u tot nu al 918...

DM 500+

DM 800 HD PVR

DM 7000-S (voorheen)

Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Niels,

En in jouw situatie is het enige wat je kunt doen CDS bellen en vragen voor een nieuwe kaart...


Dat heb ik al gedaan, maar ze gaven aan dat dit waarschijnlijk niet de echte oplossing zou zijn. Dus hun advies was om nog eventjes geduld te hebben.

Citaat:

Ik zie wel als ik het goed begrijp dat je kaart in een HTPC moet zitten. Wat doet de kaart in een normale ontvanger als je hem een tijdje op een MTV zender zet na een paar minuten (heb je die mogelijkheid?)


Ik heb mijn kaart zowel in CCcam, OSCam als rechtstreeks benaderd, in alle gevallen hetzelfde, zowel in mijn backup Dreambox 500 als via mijn mediacenter (ik heb mijn Strong Evolution geval al jaren terug weggegooid). Dus geen beeld op de desbetreffende MTV kanalen en ook geen beeld op ESPN. Ik zie duidelijk een ECM OK (dus ik mag het kijken) maar het beeld blijft zwart. Dus mijn logische conclusie zou zijn, dat het niet een probleem met mijn kaart betreft maar een issue met de codering op de transponders waar de kanalen op zitten.

Overigens ken ik iemand met zo'n Philips HDTV receiver en die heeft hetzelfde probleem. Hij heeft wel een nieuwe kaart ontvangen en dat heeft (volgens hem) niet geholpen.

Mvg,

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Niels Wagenaar
en ook geen beeld op ESPN. Ik zie duidelijk een ECM OK (dus ik mag het kijken) maar het beeld blijft zwart. Dus mijn logische conclusie zou zijn, dat het niet een probleem met mijn kaart betreft maar een issue met de codering op de transponders waar de kanalen op zitten.


"ECM OK" welk programma geeft deze melding en op basis waarvan? Je DCW's kloppen niet, anders had je beeld.

Kun je de DCW's die je kaart geeft vergelijken met de juiste? De juiste kun je loggen dmv vahid's plugin, p-id 032820.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb hier wat getest mods als het niet mag vewijder maar maar het volgende .

 

heb eens een andere prio lijst erin gezet en met een maat welke wel beeld had ff een poort open gezet op mijn server toen bleek ik wel beeld te hebben alleen las de server geen kaart meer.

 

Dus ben ff illegaal bezig geweest maar alles werkte perfect nu staat alles weer gewoon en dus geen beeld meer .

Dit wou ik ff alleen toevoegen .

 

grt

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
dus iemand die z'n kaart deelt
heeft zelf geen MTV's meer
maar z'n clients wel?

als dat zo is dan is het verhaal van anti sharing ook een fabeltje


Mijn CDS kaart zit in mijn Dreambox 800 beneden en mijn Dreambox 8000 boven kijkt via deze box. Wanneer ik bijvoorbeeld VH1 Classic open zie ik netjes de S van Seca groen worden en het aantal hops is 1, maar geen beeld...

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier dus sinds maandag weer problemen met mtv kanalen. De nieuwe kaart heeft dus een week goed gewerkt. Beeld komt alleen maar terug na een tijde op mtv hebben laten staan.

 

Ik heb gisteren mijn toppakket op mijn andere smartcard laten zetten die geen fix van een paar weken terug heeft gehad en deze werkt weer direct goed. Nu dus ff afwachten hoelang deze het zal uithouden.

 

Met vriendelijke groet,

Ronniehood

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je mijn beeld gejat..

Ik heb 2 weken beeld gehad nadat de nieuwe kaart eerst een half uurtje beeld heeft gegeven, vervolgens wegviel en na 2 dagen zwart ruim 2 weken beeld gehad.

Als sneeuw voor de zon is het zonder wat voor reden weer verdwenen, heb niets aangepast of wat dan ook. mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...