Alfons Verbiest Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Het staat inderdaad al ruim 1,5 week op hun site. Ik heb ze ook al een dikke week niet meer. Ik keek wel eens naar MTV HD en de VH1's. Hopelijk duurt het niet lang meer. Everigens heb ik hetzelfde bij ESPN America. MTV probleem op de site van CDS
Elwin Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Dacht al dat het aan mijn ontvanger lag. Maar gelukkig niet. Hier ook geen MTV's meer.
GeniusX Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Ik heb ook geen beeld op MTV NL, deze staat echter niet in de rijdje van CDS.
Littlesat Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Zeker iemand aan de knopjes gedraaid ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Johan45 Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Of iemand van het hogere kader heeft even gevloekt en gezegd nu is het over met het gelazer. Dat is ook aan knopjes draaien ... Vult u rustig aan !!!
Alfons Verbiest Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Dan mogen ze ook wel even aan mijn knopje komen draaien. Alle 8 genoemde zenders staan nog altijd op zwart bij mij. Zowel met de beide kaartlezers, als met 3 cam's uitgeprobeerd in beide CI sleuven.
Littlesat Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Laat je ontvanger dan eens op VH1 staan... na ca. 1 minuut weer beeld... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Littlesat Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Net een gek beeld gehad op MTV-NL met op de bovenrand het beeld en dan een groen vlak met mtvmobile.nl.... na een tijdje weer zwart.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
HenkieZwenkie Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Geplaatst: 7 juni 2010 Hier gelukkig ook weer beeld op MTV NL.
Alfons Verbiest Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Origineel bericht van: Littlesat Laat je ontvanger dan eens op VH1 staan... na ca. 1 minuut weer beeld... Ik weet het. Daar kwam ik een week geleden al achter. Maar ga je zappen, dan ben je hem weer kwijt. Straks heb ik die transponder even opnieuw ingelezen en had weer beeld op MTV NL. Even naar het volgende kanaal en weer terug draaide MTV NL prompt de nek weer om. In het andere forum zag ik een reactie van Henk (heb jij waarschijnlijk ook al gezien) dat er diverse partijen bezig zijn om het "MTV probleem" op te lossen, maar dat het langer duurt dan verwacht. We blijven hopen.
Cobus R Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Ja lekker makkelijk is dat geef een ander maar weer de schuld ze moeten daar bij de canal jongens eens hand in eigen boezem steken het zit nooit bij hun ? Maar goed ik hoop dat ze snel een oplossing hebben voor dit zeer vervelende probleem en met een compensatie komen ?????? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast satdevil Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Is het probleem al opgelost? ik heb namelijk gewoon beeld op mtv nl met toppakket.
Johan45 Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Yep, bij mij is ie ook terug. De directie heeft de juiste knoppies gevonden om de verantwoordelijke mensen aan het werk te zetten.. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten