Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Dan mogen ze ook wel even aan mijn knopje komen draaien. :D

Alle 8 genoemde zenders staan nog altijd op zwart bij mij.

Zowel met de beide kaartlezers, als met 3 cam's uitgeprobeerd in beide CI sleuven. frown

Geplaatst:

Net een gek beeld gehad op MTV-NL met op de bovenrand het beeld en dan een groen vlak met mtvmobile.nl.... na een tijdje weer zwart....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Laat je ontvanger dan eens op VH1 staan... na ca. 1 minuut weer beeld...

Ik weet het. Daar kwam ik een week geleden al achter. Maar ga je zappen, dan ben je hem weer kwijt.

Straks heb ik die transponder even opnieuw ingelezen en had weer beeld op MTV NL. Even naar het volgende kanaal en weer terug draaide MTV NL prompt de nek weer om.

In het andere forum zag ik een reactie van Henk (heb jij waarschijnlijk ook al gezien) dat er diverse partijen bezig zijn om het "MTV probleem" op te lossen, maar dat het langer duurt dan verwacht.

We blijven hopen. wink

Geplaatst:

Ja lekker makkelijk is dat geef een ander maar weer de schuld ze moeten daar bij de canal jongens eens hand in eigen boezem steken het zit nooit bij hun ? Maar goed ik hoop dat ze snel een oplossing hebben voor dit zeer vervelende probleem en met een compensatie komen ??????

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Gast satdevil
Geplaatst:

Is het probleem al opgelost? ik heb namelijk gewoon beeld op mtv nl met toppakket.

Geplaatst:

Waarschijnlijk wel, want ik heb 'm terug.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.