Ga naar inhoud


MTV NL op zwart ?


HenkieZwenkie

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: dream7020
Origineel bericht van: easygoerik
Hier ook 1 groot drama. Op de door canaldigitaal geleverdere DSR7141 totaal GEEN beeld op de MTV's / VH1's.. Ook op de MTVHD niet.
Op de SD ontvanger, 2701 Rebox ontvanger fluitend beeld zonder enige hapering etc etc..

Wat gaat hier nu fout ? Vermoeiend zooitje aldaar..


Met die ontvanger de 7141 krijg ik beeld terug ( niet na een paar seconden maar toch wel binnen een paar minuten)


Het is een drama hier werkt het ook niet meer ook niet met ci of orginele ontvanger heb al een mailtje gestuurd,kijken wat voor antwoord ik krijg.
heeft ook na de storing gewerk ineens nu niet meer.ook op de sd kanalen ook geen vh1 en mtv's enz...
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Rootical
Is dit probleem nu alleen bij bepaalde abbonees?

De één beweerd 'm dus te hebben, ikzelf heb het hier ook niet op beide kaartjes.
Codering wordt wel groen maar géén beeld.
Heb entertainment+HD


Lijkt er wel op,

Hier prima beeld op alle MTV en VH zenders, kan me suf zappen maar geen problemen,
ook niet met de "Mega" storing van een paar weken geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds geen beeld op MTV, MTV dance, MTV rock, MTV music, VH1 classic en VH1. frown

En dat al ruim 2 weken.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Bij mij is het probleem sinds afgelopen maandag al opgelost. Ligt het dan niet aan de soort CAM die je gebruikt? Een goedgekeurde werkt volgens mij altijd! wink


Nope, heb één van de kaarten in zo'n philips hd ontvanger geprobeerd die cds de klanten aanbied nog altijd géén beeld.
Ook wat andere cams geprobeerd op de Dreambox (ipv CCcam) ook geen resultaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rootical
Origineel bericht van: Elwin
Bij mij is het probleem sinds afgelopen maandag al opgelost. Ligt het dan niet aan de soort CAM die je gebruikt? Een goedgekeurde werkt volgens mij altijd! wink


Nope, heb één van de kaarten in zo'n philips hd ontvanger geprobeerd die cds de klanten aanbied nog altijd géén beeld.
Ook wat andere cams geprobeerd op de Dreambox (ipv CCcam) ook geen resultaat.


Als je je kaart nu eens in de Philips (ongemod zoals fw etc) steekt en dan een heractivatie. Veel kans dat ie dan wel wil.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend heb ik mijn Dreambox 8000 eens weer aangezet en ik had meteen beeld op MTVNHD, alleen viel het steeds stil. Paar keer heen en weer zappen resulteerde wederom in zwart beeld, maar de code wordt geaccepteerd van de kaart...

 

Ik ga CDS wel weer een keer bellen...

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef het op met CDS... ik moest mijn ontvanger op MTV NL zetten... scheelt dat er op deze zender geen activatie signaal wordt uitgezonden en dat ik na een paar minuten weer beeld heb.

 

Oh ja, er werd ook gezegd dat de storing al verholpen is, de site zegt anders...

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn nieuwe kaart ontvangen, in de dreambox gedaan, heractivatie aangevraagd en een paar seconden later beeld op alle zenders ook de mtv's en de vh1's

 

ben weer een blij mens, maar het heeft wel lang geduurd.

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...