Ga naar inhoud


MTV NL op zwart ?


HenkieZwenkie

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: GHP
Ik krijg totaal niet het idee dat het CDS ook maar iets interesseert. Als die kaarten daadwerkelijk kapot zijn, laten ze die dan omruilen voor goede.

Bellen naar de lui is echt kansloos, via het menu kom je helemaal nergens, als je geen beeld hebt, wordt er een activatiesignaal gestuurd en wordt de verbinding verbroken. Alsof dat werkt. Druk je op wat knoppen om maar ergens uit te komen krijg je wisselende antwoorden... U moet uw ontvanger op MTV NL zetten... of het is al opgelost...

Ik ga ze morgen nog maar eens bellen, kijken wat ze dan zeggen als ik gewoon een nieuwe kaart wil smile


Heb hier ook een paar keer gebeld gemaild krijg daar ook geen antwoord op,bij mij hebben de mtv's naar de storing kort gewerkt en daarna niet meer, bij een kennis die heeft van de week een nieuwe kaart gekregen (kaartwissel)heeft het zelfde pakket als mij die heeft ook mtv's mad

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Daan,

 

Bij mij hetzelfde als bij jou. Ik kreeg echter de volgende tip van een andere gebruiker. Zet je tuner op MTV NL en na een of 2 minuten heb je weer beeld en geluid. Laat hem echter 1 uur op dat kanaal staan.

 

Dit heb ik een dag of 3 geleden ook gedaan en heb hem 2 uur op MTV NL laten staan. Tot dit moment werken alle 8 "probleemzenders" bij mij nog steeds prima.

 

Ik weet niet of het bij iedereen werkt. Nee heb je en ja kun je krijgen. Het kan geen kwaad om het ook uit te proberen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een nieuwe kaart opgestuurd gekregen, deze werkte vanaf woensdag en nu heb ik weer geen beeld op de VH1's en de MTV's.

 

 

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cobus R
Ga je weer bellen/mailen dan met hun want dat hoort toch niet lijkt me ?


ja ik ga ze zeker weer contacten, er moet nu toch wel eens een oplossing voor komen.

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

MTV NL, MTV dance, MTV rocks, MTV music, VH1 classic en VH1.

Geen van allen mad

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HJS
ik heb een nieuwe kaart opgestuurd gekregen, deze werkte vanaf woensdag en nu heb ik weer geen beeld op de VH1's en de MTV's.


Dan ligt het dus niet aan de kaart.
Wat voor ontvanger heb je?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...