satede Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Geplaatst: 6 juni 2010 oke, dan kan ik een nieuwe paswoord ingeven maar als ik hier nooit iets heb ingevuld wat is de standaard paswoord dan of heb je dan geen paswoord, ik gebruikte die altijd om in te logen als root gebruiker bij dsl. The birdman has left the building
JanLuc Piccard Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Je gebruikt puppy linux toch? Dan is woofwoof het password voor root.
satede Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Geplaatst: 6 juni 2010 oke, maar voor puppy linux had ik dsl, en hier zat geen wachtwoord op volgens mij The birdman has left the building
Puch Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Ok, nu snap ik het. Met puppy linux is er inderdaad geen wachtwoord. Of puppy geschikt is als server weet ik niet, ik ken die distro niet. Ubuntu of opensuse daarentegen hebben wel alle mogelijkheden aan boord. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
satede Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Geplaatst: 7 juni 2010 Origineel bericht van: Puch zorg er dan wel voor dat SSH geïnstalleerd is op de server, want ik dacht dat die niet standaard is geïnstalleerd. sudo apt-get install ssh sudo werkt niet, krijg een foutmelding. The birdman has left the building
JanLuc Piccard Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Puppy gebruikt wel een standaard wachtwoord normaal gesproken en is dus woofwoof. Om SSH te installeren moet je de pet (zo noemen ze dat) openssh downloaden en kun je zo installeren.
satede Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Geplaatst: 7 juni 2010 deze kan ik dan zo installeren door er op te klikken ? of is daar ook een commando voor ? The birdman has left the building
JanLuc Piccard Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Uitpakken en dan gewoon klikken. Het is een pet bestand en deze kun je in puppy gewoon aanklikken en wordt het geinstalleerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen