Apple740 Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Ik heb met FlashFXP geprobeerd om een file rechtsstreeks van de ene naar de andere Dreambox te krijgen, maar krijg een foutmelding. Site to site wordt blijkbaar niet ondersteund. Zijn er trucs om dit werkend te krijgen? (het doel is om de inhoud van de harde schijf (films) van de ene Dreambox naar een andere Dreambox te verhuizen, zonder tussenkomst van mijn PC. Dat scheelt enorm veel tijd)
vGnp Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Je kunt met de Mediaspeler op box A toch gewoon een film kijken die op de harddisk van box B staat? Netwerk plugin installeren en gaan met die banaan. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Apple740 Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Geplaatst: 5 juni 2010 Nee ik wil vanwege omstandigheden de complete schijf-inhoud overhevelen.
Gast MiLo Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Alletwee de harddisken aan dezelfde box hangen? Of alletwee aan een PC, die kopieert ze het snelst... Desnoods even een linux DVDtje booten.
Apple740 Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Geplaatst: 5 juni 2010 Origineel bericht van: MiLo Of alletwee aan een PC, die kopieert ze het snelst... Ze hangen beide via een router aan 1 pc, maar kopieren van Dreambox>PC>Dreambox duurt 2 keer zo lang als dat je via FXP van Dreambox naar Dreambox kopieert. Maar goed, doen we het maar via de pc.
Gast MiLo Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Ik bedoelde de harddisks, komt geen netwerk aan te pas dus.
bigtwin Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Gewoon via de command line (s)cp opdracht geven? Kun je in de background laten draaien, dus terwijl je niet aangelogd bent. Natuurlijk wel eerst een mount aanmaken, ze zitten toch op dezelfde router, dus dat moet kunnen. Dat allemaal in een script, en je kunt het (desnoods gepland via de cron) zovaak laten lopen als je wilt. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen