MuLTiMeDiA Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Hallo, Ik woon in België en ik zou graag Canal+ NL abonnement nemen. Is dit mogelijk?? Om voor België een abonnement te krijgen. Indien ja, hoe moet ik dit dan doen? Moet dit via hun officiele site of via een erkende dealer ofzo? Als iemand mij kan helpen of meer informatie hierover heeft. Gelieve mij te antwoorden. Alvast bedankt. Ps.: Wat ik op de officiele site gelezen heb is dat het niet mogelijk is om in het buitenland een abo te nemen. Maar hoe doen al die nederlanders of Belgen het dan die niet in Nederland zelf wonen?
Gast Kimble Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Kijk eens in dit topic >>> hier <<< , wellicht kan de topicstarter iets voor je betekenen. Suc6.
satencom Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 je moet een post of huis adres hebben in Nederland of familie of een kennis of misschien kun je met jopiesat iets regelen klik Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Jan1962 Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Canal+ NL bestaat al tijden niet meer... DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2
sevensheaven Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 je kan natuurlijk ook je tweede tvv kaartje ruilen met een nederlander,die zijn tweede CD kaartje ruilt met jou,en dan betaald ieder zijn eigen kaartje.. Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
jph Geplaatst: 19 juni 2010 Geplaatst: 19 juni 2010 Origineel bericht van: sevensheaven je kan natuurlijk ook je tweede tvv kaartje ruilen met een nederlander,die zijn tweede CD kaartje ruilt met jou,en dan betaald ieder zijn eigen kaartje.. Heeft er iemand een 2de kaart die hij/zij will ruilen voor een TVV kaartje. Dan kan hij/zij volgende zenders ontvangen : http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/zenders/optie_extra_kaart.aspx Alvast bedankt. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen