Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb inmiddels al héél veel vellen door de printer heen gehaald maar ik krijg geen letter op papier.

Dus een nieuwe cartridge voor mijn 640 styles color gehaald en geplaatst.....niets maar dan ook niets komt er op papier !

Heeft er nog iemand zo'n orgel die hem wel werkend heeft gekregen ?

Geplaatst:

Doe eens een cleaning run.. Epson heeft de gewoonte dat, als je hem een tijd niet hebt gebruikt, de inkt kanalen dicht gaan zitten.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Thx winwiz, dat is het eerste wat ik heb gedaan, ook de cartridge eruit gehaald en gekeken of er wel inkt voor de kop komt(ja dus,zwarte vinger) en een paar gierende hartkleppen om dat er nog steeds niets op papier verschijnt.

Geplaatst:

Is de printer correct geïnstalleerd?

Dit klinkt misschien belachelijk, maar heb je de beschermstrip op de spuitkop van de cartridge verwijderd?

Verwijder de printer en installeer hem opnieuw

configuratiescherm => printers en faxapparaten => printer selecteren => delete.

Daarna pc opnieuw opstarten en de printer opnieuw installeren.

Installeer eerst de software + drivers en pas dan de printer aansluiten.

Succes

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

ondertussen had je al antwoord gegeven qua spuitkop en dergelijke, dus daar moet je het niet meer zoeken.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

Ja Puch, ik heb het stripje verwijderd, heb de originele install CD gebruikt en daarna verwijderd(omdat hij niet werkte)

toen weer aangezet en zelf laten kiezen.

Hij (windowsXP) zal dan zelf een default driver aanwijzen, ook dit heeft niet geholpen.

Nu heb ik de kleuren cartridge verwijderd en nog steeds hetzelfde, ik zet hetgeen ik uit wil printen wel op een stickie en ga naar m'n buurman.

Geplaatst:
Origineel bericht van: waveman
ik zet hetgeen ik uit wil printen wel op een stickie en ga naar m'n buurman.

Lol, dat is ook een oplossing :D

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

je hebt pm

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Geen idee van de ouderdom vanhet apparaat, maar waarschijnlijk zijn de koppen op/hard/versleten en dan nieuwe printkoppen kopen is geen optie. Kosten meer dan een nieuwe printer.

Zit er nog garantie op de printer ? Opsturen.

Zit er GEEN garantie meer op ? Wegmikken en nieuwe halen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen