waveman Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Heb inmiddels al héél veel vellen door de printer heen gehaald maar ik krijg geen letter op papier. Dus een nieuwe cartridge voor mijn 640 styles color gehaald en geplaatst.....niets maar dan ook niets komt er op papier ! Heeft er nog iemand zo'n orgel die hem wel werkend heeft gekregen ?
winwiz Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Doe eens een cleaning run.. Epson heeft de gewoonte dat, als je hem een tijd niet hebt gebruikt, de inkt kanalen dicht gaan zitten. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
waveman Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Geplaatst: 6 juni 2010 Thx winwiz, dat is het eerste wat ik heb gedaan, ook de cartridge eruit gehaald en gekeken of er wel inkt voor de kop komt(ja dus,zwarte vinger) en een paar gierende hartkleppen om dat er nog steeds niets op papier verschijnt.
Puch Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Is de printer correct geïnstalleerd? Dit klinkt misschien belachelijk, maar heb je de beschermstrip op de spuitkop van de cartridge verwijderd? Verwijder de printer en installeer hem opnieuw configuratiescherm => printers en faxapparaten => printer selecteren => delete. Daarna pc opnieuw opstarten en de printer opnieuw installeren. Installeer eerst de software + drivers en pas dan de printer aansluiten. Succes iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Puch Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 ondertussen had je al antwoord gegeven qua spuitkop en dergelijke, dus daar moet je het niet meer zoeken. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
waveman Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Geplaatst: 6 juni 2010 Ja Puch, ik heb het stripje verwijderd, heb de originele install CD gebruikt en daarna verwijderd(omdat hij niet werkte) toen weer aangezet en zelf laten kiezen. Hij (windowsXP) zal dan zelf een default driver aanwijzen, ook dit heeft niet geholpen. Nu heb ik de kleuren cartridge verwijderd en nog steeds hetzelfde, ik zet hetgeen ik uit wil printen wel op een stickie en ga naar m'n buurman.
Puch Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Origineel bericht van: waveman ik zet hetgeen ik uit wil printen wel op een stickie en ga naar m'n buurman. Lol, dat is ook een oplossing iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
satencom Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 je hebt pm Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
waveman Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Geplaatst: 6 juni 2010 Dank satencom, Ga het reinigen morgen proberen Voor Puch !! De buurman komt net zo vaak naar mij, maar dan met een satelliet probleem
Gast ozzo Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 Geen idee van de ouderdom vanhet apparaat, maar waarschijnlijk zijn de koppen op/hard/versleten en dan nieuwe printkoppen kopen is geen optie. Kosten meer dan een nieuwe printer. Zit er nog garantie op de printer ? Opsturen. Zit er GEEN garantie meer op ? Wegmikken en nieuwe halen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen