tipje Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Ik heb hier een dreambox 500C, waarvan het beeld zwart blijft Is wel te benaderen met netwerk enz. Ik heb er een erase frim op gezet en toen de originele firmware alles word goed geinstalleerd. Maar dan met opstarten is het lampje groen en er gebeurt niets op de tv scherm. AB reageert ook niet.
tipje Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Geplaatst: 7 juni 2010 Kan hem dus gewoon voorzien van nieuwe image enz. Het lampje van de box is groen en blijft groen. Normaal gaat hij knipperen(rood) bij her voorzien van nieuwe image of bij het opstarten.
Altobelli Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Probeer eens de originele firmware erop te zetten en dan kijken wat hij doet. Welke firmware gebruik je nu. Altobelli
tipje Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Geplaatst: 7 juni 2010 ik heb al geprobeerd met erase firmware en de originele het lampje blijft steeds groen
sevensheaven Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 met welk programma doe je het? Je kan met dreamup proberen,om je dm ethernet via een crosskabel rechtstreeks op je laptop/computer aan te sluiten,dan even via cmd je ipvan je dm achterhalen,en dan proberen. zo is het mij ook een paar keer gelukt,voor vrienden. mvg Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Dolf Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Wat doet het webinterface? Zou het kunnen dat je dox gewoon werkt maar je tv geen video weergeeft van je box? VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
tipje Geplaatst: 8 juni 2010 Auteur Geplaatst: 8 juni 2010 krijg het ip adres niet te zien via dcc en webinterface kan ik dus niet testen Ik krijg dus wel contact met dreamup, kan ik hem van alles voorzien. Maar met hetzelfde ip adres krijg ik niet de webinterface met het voorzien van nieuwe image knippert het lampje wel rood van de dreambox
robbedoeske Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 Je kan ook even in je router kijken welk adres er aan de dm500 is gegeven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen