Gast Sefje100 Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Mensen, Ik heb een satelliet en daar kijk ik al jaren mee naar Turksat. er is een frequente: 11919/24000V hiermee vang ik geloof ik 5/6 kanalen mee. Vorige week is een kanaal verdwenen en daarvoor in de plaats is uit zich zelf een andere kanaal gekomen van de zelfde frequentie dus ik had 1 kanaal opeens dubbel. Als ik opnieuw zoeken deed vond het die verdwenen kanaal gewoon niet meer. Heb 2 kenissen gebeld en die hebben ze wel gewoon allemaal. Ik heb besloten om heel de frequentie te verwijderen en opnieuw in te stellen. IK heb dus opnieuw gezocht onder zelfde frequentie plotseling vind die maar 2 van de 5/6 zenders die ik had. Het heeft sowieso niks met signaal sterkte te maken er is niks veranderd afgelopen week aan de receiver ligt het denk ik ook niet aan. Ik dacht dat de lnb misschien is gecrashed ofzo dat het aantaal zenders niet meer vind. Zoja, kan ik het probleem op lossen door heel de receiver te restten en opnieuw alle zenders erop proberen te gooien of lnb terugbregen het is een 0.2 db lnb van het merk inverto. Heb er al jaren geen probleem mee altijd elke zender perfect beeld maar misschien ligt het daaraan. Als iemand me kan helpen zou het fijn zijn. Mvg, Sef
satencom Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 als die zenders van jou een andere frequentie heeft gekregen vind je ze niet terug om welke zenders gaat het ,of kijk even bij lyngsat Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Sefje100 Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Ik zeg toch heb kenissen gebeld er is niks veranderd op internet staat ook niks nieuws het gaat om Trt 1/2/3/4/int eerst was 2 verdwenen toen heb ik dus alles verwijderd en alleen int en nog een andere kwamen terug. Het hoort bijelkaar allemaal maar hij pakt paar van die zenders gewoon niet meer. Heeft niks met draaien van schotel te maken of met andere frequentie, ik denk gewoon met lnb die crashed maar ik weet het dus niet zeker.
satencom Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Origineel bericht van: Sefje100 Ik zeg toch heb kenissen gebeld er is niks veranderd een beetje minder grote mond had ook wel gekund als je alles zo goed weet waar om stel je hier dan een vraag als jij de instellingen in je ontvanger niet goed hebt te staan ontvang je deze zenders ook niet de instellingen van de turksat 42.0 oost zijn 11919 V 3/4 24444 TRT TRT1 TRT2 TRT3 TRT4 TRT COCUK TRT TURK Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Citaat: Ik zeg toch heb kenissen gebeld er is niks veranderd Inderdaad Sefje, iets vriendelijker kan ook! We proberen je allemaal te helpen. En er is dus wel wat veranderd anders deden je zenders het allemaal nog wel. Turksat staat er om bekend dat daar de zenderparameters van de verschillende zenders om de haverklap veranderen en je moet dus altijd alert zijn en de veranderingen volgen. Zit er vandaag een zender op Turksat, is ie er zo morgen weer af of er is weer een andere zender op. Dat gebeurd daar met grote regelmaat. Welke ontvanger heb je eigenlijk? Probeer de hele transponder te wissen en opnieuw in te geven. Daarna de zenderlijst opnieuw sorteren. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Gast Sefje100 Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Er is echt niks veranderd. ECHT NIET. Kijk we hadden al die kanalen die hier boven word genoemd: 11919 V 3/4 24444 TRT TRT1 TRT2 TRT3 TRT4 TRT COCUK TRT TURK Maar TRT 2 verdween opeens en er kwam daarvoor in de plaats TRT COCUK die ik had die dubbel. Het kan wel zo zijn dat turksat vaak codes veranderd maar deze frequentie staat al jaren vast en er word niet mee geknoeid. Ik was zondag op bezoek bij een kennis en die hadden het gewoon met zelfde code al die kanalen. Ik heb zoals ik al zei heel die transponder verwijderd en opnieuw gedaan om TRT 2 terug te krijgen, maar tijdens het zoeken vond die alleen maar TRT TURK en TRT COCUK dus al die andere kanalen zijn nu ook verdwenen ik heb alles verwijderd en doe het nog steeds opnieuw maar die andere komen niet terug. Kom niet meer met die opmerkingen dat het is veranderd want dat is het niet. IK houd er niet van als ik iets meld dat mensen gaan vragen of dat en dat gedaan is terwijl ik zeg dat er niks is veranderd. En mijn Ontvanger is golden interstat al 2 jaar in bezit en nooit probleem mee gehad. Mvg, Sef
Gast aart44 Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Origineel bericht van: Sefje100 Er is echt niks veranderd. ECHT NIET. Kijk we hadden al die kanalen die hier boven word genoemd: 11919 V 3/4 24444 TRT TRT1 TRT2 TRT3 TRT4 TRT COCUK TRT TURK Kom niet meer met die opmerkingen dat het is veranderd want dat is het niet. Jonge jonge wel eigenwijs zelfs Kingofsat meld over: Citaat: TRT 2 Turkey Dit kanaal wordt momenteel in Europa niet uitgezonden Bij je kennissen is het niet TRT2 waar ze naar kijken maar TRT COCUK de ontvanger verandert het niet zelf. Als ik scan op die transponder heb ik: TRT1 TRT Haber TRT Turk TRT3 TRT4-COCUK TRT-Belgesel Voor de zekerheid ook nog op het Turkse Flysat gekeken naar Turksat op 42 oost en precies hetzelfde GEEN TRT2.
Gast Sefje100 Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Ja TRT 2 bedoel ik gwn TRT Haber mee:P Ik heb ze ook even als gecodeerd gezocht nu pakt die wel alle kanalen. Ik bedank diegene die hierboven meldde dat ik FTA off moest doen Bedankt!!! Mvg, Sef
eagle Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 gegeugen ontvanger mischien vol? en iets anders ,soms heb je de kanalen wel (onder een ander naam)trt heeft momenteel extra zenders er bij gr eagle Oh ja zoals eerder al geschreven iedereen probeerd je te helpen ,beetje omdenken graag
Drs. IJzerbout Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 Citaat: Kom niet meer met die opmerkingen dat het is veranderd want dat is het niet. IK houd er niet van als ik iets meld dat mensen gaan vragen of dat en dat gedaan is terwijl ik zeg dat er niks is veranderd. Met zo´n toon mag je nog blij zijn dat je überhaupt geholpen wordt. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Gast Paullo Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 Inderdaad, maar we zijn dus nu verwittigd voor het geval er nog een vraag komt en zullen er dus zeker bij het antwoorden rekening mee houden. Greets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen