Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zojuist bekend geworden:

Onderzoek in het Rotterdamse Erasmusziekenhuis heeft uitgewezen dat Arjen Robben in de wedstrijd tegen Hongarije een hamstringscheurtje in zijn linkerbeen heeft opgelopen. De blessure is minder ernstig dan aanvankelijk werd gevreesd.

Bondscoach Bert van Marwijk: "Ik heb daarom besloten voorlopig geen vervanger voor Arjen op te roepen en hem zodoende alle kans te geven nog tijdens het toernooi aan te sluiten."

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Geplaatst:

Als vervanger van Robben wil je natuurlijk een creatieve speler die op de flanken kan. Als je dan Ruud van Nistelrooy op zou roepen dan begrijp je niks van voetbal. Die roep je op als pinchhitter Huntelaar niet mee kan.

Maar zoals ik het begrepen heb betekent deze blessure dat Robben er in de poulewedstrijden niet bij zal zijn, dan is Afellay een goede vervanger ook met hem kom je die eerste ronde wel door. Dan kan Robben hopelijk in de achtste finale aansluiten.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Gast satdevil
Geplaatst:

Vergeet robben maar,ook al is het geheeld,binnen dit korte termijn 1 sprint trekken en je bent terug bij af.

Hamstring is gewoon rust 6 tot 10 weken daarna pas je herstel trainingen en dan is het toernooi voorbij.

Geplaatst:
Origineel bericht van: klinkie
he een voetbaltopic....
leuk zeg smile

Zolang het over de blessure gaat is 't prima.
Gaan leden zich misdragen,dan zit ie zo weer dicht.

Dus we hebben 't zelf in de hand smile

Geplaatst:
Origineel bericht van: satdevil
Vergeet robben maar,ook al is het geheeld,binnen dit korte termijn 1 sprint trekken en je bent terug bij af.
Hamstring is gewoon rust 6 tot 10 weken daarna pas je herstel trainingen en dan is het toernooi voorbij.

Ligt natuurlijk aan de ernst. Binnen een week, zou het geheeld moeten zijn volgens de teamartsen hoor ik net. Het hele herstel zou dan twee à drie weken duren.

Ik ben geneigd de artsen van Oranje eerder te geloven dan een willekeurige forumbezoeker, sorry.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Geplaatst:

Kuijt is bij van Marwijk helemaal geen twijfelgeval, die speelt namelijk in principe altijd op rechts. In plaats van Robben heb je Van de Vaart, Affelay en Elia als opties.

Origineel bericht van: satdevil

Ik denk dat je gelijk hebt wanneer de hamstring volledig gescheurd is. In geval van Robben is er sprake van een 'scheurtje' dat is kennelijk toch wat eenvoudiger. smile

Geplaatst:

Ze hebben het over nieuwe methodes en die arts blijkt nogal een wonderdoc te zijn.

Ik zou hem erbij halen en op de bank houden totdat hij echt nodig is of totdat hij gewoon weer beter is.

Is natuurlijk geen strijd, Robben of Kuit.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Ik hoorde vandaag op radio oost dat zijn blessure in 10 dagen genezen zou kunnen zijn.

Maar zou in 14 dagen wel gewoon mee kunnen doen (alleen laatste poel wedstrijd dus)

Ik had begrepen dat diegene die dat zij een arts van FC twente was.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Geplaatst:
Origineel bericht van: clemens2
Ik hoorde vandaag op radio oost dat zijn blessure in 10 dagen genezen zou kunnen zijn.
Maar zou in 14 dagen wel gewoon mee kunnen doen (alleen laatste poel wedstrijd dus)
Ik had begrepen dat diegene die dat zij een arts van FC twente was.

In princiepe hebben ze hem niet nodig in de poule fase. Ik zou hem even sparen totdat we de echte grote tegenkomen. Hem express aan de kant houden ook al is hij weer beter en tegen hem zeggen, maar ja, het gaat nu zo goed dat kunnen we maar beter even zo laten.

Dan is hij zo gemotiveerd dat hij de wedstrijd van zijn leven zal spelen.

Zo makkelijk he, bondscoach vanaf achter de P.C. smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen