Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mooi, graag gedaan laugh

Het kan vooral handig zijn voor je dataschijf waar je documenten staan.. Net het een en ander aan zitten passen en dan blijkt dat je net het verkeerde hebt zitten doen en al weggeschreven.....

Je kunt dan dus een versie terug.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Mijn harde schijf is opgedeeld in twee partities

De C schijf is voor de helft in gebruik en natuurlijk voor de helft vrij 250Gb tegen 250Gb

De D partitie is 15Gb en in gebruik als recovery

Geregeld gebruik ik allerlei schoonmakers om de diverse rommel op te ruimen, niet gebruikte programma's worden ge de-installeerd.

De systeemherstel optie staat aan

hoe indexeren ingesteld wordt weet ik niet

bij opstarten wordt inderdaad activiteit waargenomen, maar dat is toch de bedoeling?

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:
Origineel bericht van: Poetsdoekje
Mijn harde schijf is opgedeeld in twee partities
De C schijf is voor de helft in gebruik en natuurlijk voor de helft vrij 250Gb tegen 250Gb
De D partitie is 15Gb en in gebruik als recovery

Geregeld gebruik ik allerlei schoonmakers om de diverse rommel op te ruimen, niet gebruikte programma's worden ge de-installeerd.

De systeemherstel optie staat aan

hoe indexeren ingesteld wordt weet ik niet

bij opstarten wordt inderdaad activiteit waargenomen, maar dat is toch de bedoeling?

Ja dat kan ook geen kwaad, echter als daardoor je opstart ipv een seconde of 45 naar 5 minuten gaat is er toch iets aan de hand... en daar gaat het hier om.

Zelfs op oude systemen met weinig geheugen en een trage harde schijf (Amd 2500+, 1 Gb, 80 Gb ide) kost het opstarten ongeveer 1 minuut....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Als aanvulling op het eerder genoemde uitzetten van services:

Download XP-antispy. Gratis tooltje ook voor Vista en Win7.

Klik op Frofiles en kies Windows Update. Apply settings.

Allerlei flauwekul services staan af. Zelf gebruik ik V3.97-9

Geplaatst:
Origineel bericht van: gladys
Als aanvulling op het eerder genoemde uitzetten van services:
Download XP-antispy. Gratis tooltje ook voor Vista en Win7.
Klik op Frofiles en kies Windows Update. Apply settings.
Allerlei flauwekul services staan af. Zelf gebruik ik V3.97-9

Kan wel zijn gratis tooltje, maar wat ik ook doe, ik kom op een internationale verkoopsite terecht , die dat progje sponsort

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Ik kan hem zo downloaden. Probeer eens een andere link.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen