Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Reed vandaag een heuvel omhoog waar je 80 mag en trok even te hard door toen ik bij 95 kmh een agent in de bosjes zag liggen..... ai.. laugh..

Enkele meters verder stonden agenten, die waren echter bezig met andere auto's....

Nu vraag ik me af of zo een gun een camera heeft of dat ik zwaar geluk heb gehad... zonder camera geen bewijs...?

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

• Moderator
Geplaatst:

Een lasergun heeft geen camera.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Waarom denk je dat hij je niet opgeschreven heeft met kenteken, snelheid en tijd. Dan is het een kwestie van tijd dat je post uit Groningen krijgt.

Geplaatst:

Lijkt het wel op. Ook is het vaak zo dat men alleeb net een bepaalde snelheidsovertreding mensen van de weg halen en de kleinere laten gaan. Anders krijgen ze het te druk.

Maar dat is niet altijd zo.

Gast privatos
Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro Newbie
Dan is het een kwestie van tijd dat je post uit Groningen krijgt.

Het CJIB zit toch in Leeuwarden ???

Geplaatst:

das een goeie, maar ook agenten maken fouten..... Wie bewijst me dat hij het goed gezien heeft ?..

Heb ooit een bekeuring gekregen voor door rood te rijden in den haag terwijl ik die dag ( en meer weken rond die tij ) zwaar van de wereld op de IC lag.... en ze hadden Nota bene een foto.. Na klagen ontdekten ze de fout.....

Geplaatst:
Origineel bericht van: Outta space
Lijkt het wel op. Ook is het vaak zo dat men alleeb net een bepaalde snelheidsovertreding mensen van de weg halen en de kleinere laten gaan. Anders krijgen ze het te druk.

tsja, waar je 80 mag 95 rijden... vind ik niet klein

Geplaatst:

en inderdaad, ik merk het snel genoeg als de post komt, maar snel de brievenbus dicht tapen :D

Geplaatst:
Origineel bericht van: mapi
Origineel bericht van: Outta space

tsja, waar je 80 mag 95 rijden... vind ik niet klein

Dat heb ik ook niet beweerd hier :-) 15km te snel valt naar mijn idee ook niet in de kleine overtredingen.

Maar ik wou even een beeld geven wat vaak het beleid is.
Geplaatst:
Origineel bericht van: mapi
zonder camera geen bewijs...?

Ze moeten je staande houden en het meetresultaat laten zien.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Niet helemaal mee eens. Zoek eens op een bekende flitsservice-site. Er zijn korpsen die je staande houden.

Andere korpsen, laseren en noteren je kenteken als het leesbaar is en ze voeren het in het systeem in en het CJIB doet de rest.

Hoe de regelgeving daar verder over is, is net Chinees 25805_smiley_nuts.gif

Mijn vrouw is verkeersbrigadier en als die een kenteken in het boekje zet met de reden/tijdstip/datum van overtreding, dan kom je er helaas niet onderuit.

Geplaatst:

denk dat je wel pech hebt, ze noteren gewoon je kenteken en later krijg je wel een acceptgiro thuis gestuurd.....

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:

Hmmm. Die keer dat ik gelaserd ben en een boete kreeg ben ik toch echt staande gehouden en heeft de agent mij de gelaserde snelheid op het display laten zien.

Hoe dan ook, ik was niet van plan om het beleid daaromtrent te gaan testen bij de diverse korpsen.. laugh

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen