Gast Kimble Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 Hier in Nederland is Gatso in Haarlem de leverancier en tester van alle equipment. Er komt een nieuwe Lasergun aan die ook kan filmen. Hier het filmpje van de werking en een afbeelding. Blijft wel een Wet Mulder voorlopig. Uiteindelijk is de bedoeling om grote overtredingen harder aan te kunen pakken met bewijslast. Zal eens kijken of ik die testopstellingen van Gatso kan vinden met Streetview. Een 2 jaar terug heb ik volledige testopstellingen zien staan. (Vast over de weg een gehele rij met allerlei soorten radarcontroles en flitskasten/ Catchscan)
Gast Kimble Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 Heb de proefopstellingen in Haarlem gevonden. Zit in 2 straten bij Gatso zelf. Je kan op de foto's van Google Streetview helaas alleen de lussen in de weg niet zien, die er ook zitten.
Harley Geplaatst: 10 juni 2010 Geplaatst: 10 juni 2010 Net weer een, 87 op een 80km weg. Na correctie mag ik 23 euro betalen voor de overgebleven 4 km. Respect voor het gezag ebt steeds verder weg op deze manier =) VU+ Duo2 - PrismCube
Gast Kimble Geplaatst: 10 juni 2010 Geplaatst: 10 juni 2010 Origineel bericht van: Harley Net weer een, 87 op een 80km weg. Na correctie mag ik 23 euro betalen voor de overgebleven 4 km. Respect voor het gezag ebt steeds verder weg op deze manier =) Ai, dan is het randje geweest hoor. Meestal op een 80 weg is het flitsen vanaf 87 en hoger. Als je wind tegen had gehad dan zat je er net onder. Even goed Google'n en er is een tabel te vinden met de hm-paaltjes waar ze controleren (zijn vaste punten).
Harley Geplaatst: 10 juni 2010 Geplaatst: 10 juni 2010 Heb ik liever dat ze hun tijd besteden om de echte rotte appels er tussen uit te halen ipv de normale burger te klieren. Een keer niezen en je kan alweer dokken Om die 87 km te bereiken had ik trouwens net geen 3 seconden voor nodig VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen