tinusm Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Geplaatst: 7 juni 2010 ja ip adres is goed user root wachtwoord is leeg. als ik er een nieuwe OpenPLi er in zet krijg ik dan weer de oude wachtwoord terug ,root,dreambox dit moet ik wel zeker weten anders kan ik er niks inzetten via mijn computer.
Gast MiLo Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Default password is *geen* password. Dus ook geen "dreambox". Gewoon niks, nada, noppes. Na intikken "root" ben je ingelogd op telnet.
tinusm Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Geplaatst: 7 juni 2010 ik zie mijn dreambox ook niet meer bij mijn netwerk op de computer. met dcc staat gebruikersnaam root, wachtwoord staat niks
Tonskidutch Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 bijna identiek aan de vu+ klik verhaal sinds enkele image versies geleden geld dit principe OOK voor de dream. per menu / afstandbediening iets wijzigen is dus de meest voorkomende fout inzake paswoord veranderen en niet meer kunnen inloggen per PC ciao A Glass Of Champaign Sailor
Tonskidutch Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 aan welk bericht en/of schrijver is jouw Citaat: krijg error 10057 nu gericht... want ik heb ook error op de digitale aquarium pomp en die betreft geen enkel van voorgaande vragen en antwoorden. ciao A Glass Of Champaign Sailor
tinusm Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Geplaatst: 7 juni 2010 start DCC.exe bij het aanmeldscherm komt automatisch root als gebruiker en komt het door DCC laatstgebruikte paswoord <<<< DAT is bij een verse flash image "leeg" dus geen paswoord maak dus die regel leeg en kies het juiste ingestelde IP (daarnet nog gedaan via wizard met afstandbediening) DRUK >> reconnect dan krijg ik error 10057
Tonskidutch Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 ja logisch je hebt niks nieuw geflashed.... op je vernaggelde dreambox met sh paswoord dat was leek mij duidelijk fabrieksinstellingen herstellen werkt niet enkel opnieuw flashen werkt EN DAN mijn suggestie hoe je het paswoord correct aanpast. ciao A Glass Of Champaign Sailor
tinusm Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Geplaatst: 7 juni 2010 dus als ik het goed heb moet ik er een nieuwe openpli in zetten,en dan jou verhaal.
Tonskidutch Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 juist het per menu aanpassen van het paswoord of een telnet aanpassing van het paswoord werkt niet eender dus flashen en dan mijn suggesties volgen A Glass Of Champaign Sailor
hobby11fun Geplaatst: 11 juli 2020 Geplaatst: 11 juli 2020 heel gemakkelijk een bij plugins dan naar Systemplugins dan de volgende plugin installeren setpasswd als klaar is kan je het passwd veranderen
Mimisiku Geplaatst: 11 juli 2020 Geplaatst: 11 juli 2020 Dat was een bericht uit 2010!!!! Denk zomaar dat zowel gebruiker als de DM800HD inmiddels hier weg zijn..:) Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen