vGnp Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 Origineel bericht van: Littlesat Officieel kan je niet eens in de buitenlanden naar deze zenders kijken... Terwijl ik op ten minste twee buitenlandse webshops al gezien heb daar je daar (wel voor een aanzienlijk bedrag) een abonnement kunt nemen op zo'n beetje elk pakket uit bijna elk Europees land. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Littlesat Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Citaat: Terwijl ik op ten minste twee buitenlandse webshops al gezien heb daar je daar (wel voor een aanzienlijk bedrag) een abonnement kunt nemen op zo'n beetje elk pakket uit bijna elk Europees land. Dat is zeer grijs.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Johan45 Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Officieel kan het niet. Lijkt me ook niet in het belang van CDS en praktisch moeilijk uitvoerbaar om de grijze handel aan te pakken. Vult u rustig aan !!!
Hageneis Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Origineel bericht van: User001 ....Verreweg de meeste mensen hebben gewoon liever een binnenantenne dan een (dure) buitenantenne en zelfs met een buitenantenne kun je nog vraagtekens plaatsen bij een lagere foutcorrectie ivm de veldsterktes die hier en daar worden neergelegd. Buitenantenne is tegenwoordig bij KPN meer dan twee keer goedkoper dan de binnenantenne (€ 6,75 tegen € 15). Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
Gast wanderer Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 volgens mij zit dit in het verkeerde draadje.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen