Gast fear4me Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Ik heb onlangs een box gekocht en aangezien ik mijn iPhone wilde inzetten om op te nemen heb ik een website gemaakt om middels je iPhone de timer van de Dreambox te programmeren. Zie in de bijlage enkele screenshots van de applicatie. Door een snelkoppeling te maken van de pagina kun je de applicatie fullscreen uitvoeren en krijg je ook een icon op je iPhone homescreen. Dit doe je door in safari op (+) te drukken en dan te kiezen voor 'Zet in beginscherm'. Hoe start je hem op? Ga met je iPhone naar dreamcontrol.rogergodefroy.nl Mocht je nog vragen hebben of problemen ondervinden met het verbinden... laat 't maar weten! Je kunt voor vragen ook terecht op support
Harley Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Zoek 's op dreaMote in de app store VU+ Duo2 - PrismCube
Sigma Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 gewoon een Nokia nemen en via dreambox webcontrol werkt perfect Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast fear4me Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Origineel bericht van: Harley Zoek 's op dreaMote in de app store Het probleem waar ik bij DreaMote tegenaan loop is dat hij geen rekening houdt met de instellingen van de timer... dus bijv. 3 minuten vooraf en 15 minuten langer opnemen. Dat heb ik binnen Dreamcontrol oplost.
Gast fear4me Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Origineel bericht van: Sigma gewoon een Nokia nemen en via dreambox webcontrol werkt perfect Middels de iPhone is de webinterface ook "redelijk" te benaderen... al is het een stuk makkelijker navigeren met alleen de buttons, zonder layout van de pagina.
Harley Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Origineel bericht van: fear4me Origineel bericht van: Harley Zoek 's op dreaMote in de app store Het probleem waar ik bij DreaMote tegenaan loop is dat hij geen rekening houdt met de instellingen van de timer... dus bijv. 3 minuten vooraf en 15 minuten langer opnemen. Dat heb ik binnen Dreamcontrol oplost. Maar in dreamote hoef ik geen,Logingegevens * Gebruikersnaam * Wachtwoord * E-mailadres * Gegevens bewaren in te vullen VU+ Duo2 - PrismCube
Gast fear4me Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Origineel bericht van: Harley Origineel bericht van: fear4me Origineel bericht van: Harley Zoek 's op dreaMote in de app store Het probleem waar ik bij DreaMote tegenaan loop is dat hij geen rekening houdt met de instellingen van de timer... dus bijv. 3 minuten vooraf en 15 minuten langer opnemen. Dat heb ik binnen Dreamcontrol oplost. Maar in dreamote hoef ik geen,Logingegevens * Gebruikersnaam * Wachtwoord * E-mailadres * Gegevens bewaren in te vullen mmmm... bij jou detecteert hij automatisch het IP, gebruikersnaam en wachtwoord in Dreamote? Wijze is exact hetzelfde... gegevens worden opgeslagen op de iPhone nadat je ze eenmalig ingevuld hebt. De volgende keer als je DreamControl opstart laadt hij ze ook lokaal.. dus hoef je ook niks meer in te vullen.
Harley Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Tuurlijk joh, wat moet m'n dream nou met m'n E-mail adres. VU+ Duo2 - PrismCube
Gast fear4me Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 Origineel bericht van: Harley Tuurlijk joh, wat moet m'n dream nou met m'n E-mail adres. Het is géén verplicht veld... in de mail verstuur ik alleen een uitleg over de applicatie en een link naar de support pagina. Ook die gegevens sla ik niet op. Je kunt de applicatie dus ook gebruiken zonder mailadres.
Gast DreamSat06 Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 misschien hebben jullie hier iets aan: zie http://www.***ongewenste_url***/Downloads.php zie INFORMATIEVE publicaties * iPhone applicaties voor de satteliet liefhebber: iPhoneapplicaties.pdf Hier staan veel iPhone applicaties in combinatie met de Dreambox en wordt hun werking uitgelegd.
antonlamers Geplaatst: 10 juni 2010 Geplaatst: 10 juni 2010 Is er ook iets voor android? en dan met de combinatie van ssh? VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
satdr Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 Hallo Fear4me, Werkt hier niet, krijg de melding "kon niet verbinden met de dreambox" dreambox webcontrol kom ik probleemloos in.... Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
aux99 Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 Zelf heb ik geen iPhone, maar werkte dit niet (goed genoeg): http://ipvanjedreambox/mobile
zoeker Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 Net ff getest, en het tooltje werkt perfect op mijn iphone 3G Bedankt..... Gr.Zoeker Dreambox 8000 Dreambox 800se Dreambox 800 Relook 400~ Popcorn Hour A-110 Visiosat G4: 13.0° 19.2° 23.5° 28.2°
Gast fear4me Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 Origineel bericht van: aux99 Zelf heb ik geen iPhone, maar werkte dit niet (goed genoeg):http://ipvanjedreambox/mobile Om eerlijk te zijn was ik niet op de hoogte van het bestaan van /mobile, maar op de iPhone is dit helaas niet echt werkbaar. Je moet het scherm dan de hele tijd vergroten verkleinen, scrollen etc... Het werkt wel, maar qua gebruiksvriendelijkheid niet echt geweldig. In ieder geval bedankt voor de tip!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen