gerard-almelo Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 hallo ik heb een lnb voor 19 en 23 graden merk b**t type HQDL 243 PLUS maar hoe moet ik dat doen heb een treax schotel met een lnb op astra gericht wie kan mij helpen en wil nu deze plaatsen ?? mvg gerard
sevensheaven Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 het is dus een duo lnd. als het goed is,staat op de bovenkant welke lnb voor welke sateliet is.De astra lnb,die er nu opzit,haal je eraf,en vervangt hem voor de astra1(19,2) lnb van het duo block.dan de astra 23gr ongeveer 4cm omhoog draaien,zodat de lnb scheef zit,en klaar is klara. dan in de ontvanger de 1 sateliet configuratie veranderen in 2 sat via diseqc en dan astra 19,2 op aa en de astra 23gr op ab wil je dat er iemand komt helpen,zet dan in je profiel,waar je vandaan komt,dan weet men of je in de buurt woont. mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
satencom Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 en dat ziet er dan zo uit Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
gerard-almelo Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Geplaatst: 7 juni 2010 nou ik hen hem net veranderd de nieuwe er op en heb hem iets scheef gezet en kijk eens hij doet het wel is het zo voor de hd kanalen komt er wel precies op aan eerst had ik de regionalen maar met iets omhoog kwamen die ook in beeld heel erg bedankt voor jullie reackties groeten vanaf de camping in groningen
sevensheaven Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 fijn dat het gelukt is..veel plezier ermee Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen