Gast wanderer Geplaatst: 8 juni 2010 Delen Geplaatst: 8 juni 2010 Origineel bericht van: Endeavour Hier ook even weggeweest. Wederom de vraag waar hier is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
djpetit Geplaatst: 8 juni 2010 Delen Geplaatst: 8 juni 2010 Origineel bericht van: djpetit Origineel bericht van: Obi Wan Die mag bij mij thuis komen afstellen 5 seconden even haperingen gehad....daarna niet meer (in het Oosten) mvgr, djpetit en nu toch (helaas) wat haperingen....zowel boven als beneden met mijn twin-mono block. groet, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator Matchless Geplaatst: 8 juni 2010 Moderator Delen Geplaatst: 8 juni 2010 In het zuid oosten warm maar droog. Het mag hier wel wat gaan flitsen want ik heb me camera al klaar staan Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Kimble Geplaatst: 8 juni 2010 Delen Geplaatst: 8 juni 2010 9 mm neerslag in nog géén uur tijd. Licht gerommel. Wel een zeer lage luchtdruk. Zag overigens een hele mooie foto op Bing (zoekmachine MS) met die vulcaan en weerlicht. Hier als bijlage, wou dat ik ooit zo'n foto kon schieten zeg. Wat een natuurgeweld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elwin Geplaatst: 8 juni 2010 Delen Geplaatst: 8 juni 2010 Hier het hele debat kunnen kijken op Nederland 1 HD. Dus gewoon beeld gehad met de stortbuien over Zuid Oost Brabant. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Poetsdoekje Geplaatst: 8 juni 2010 Delen Geplaatst: 8 juni 2010 Hier geen spatje gehad, in de hoofdstad van de Landskampioen 2009/2010 En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Obi Wan Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2010 Weinig randstadders blijkbaar, Ik zat op kantoor en zag deze stortbui overkomen. Ik dacht laat ik eens even polsen hoe het staat met de wokken-- Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eagle Geplaatst: 9 juni 2010 Delen Geplaatst: 9 juni 2010 hier in Frl kwam het ook met bakken naar beneden hoor gr eagle Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen