Braintje Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 Ik zit sinds eergisteren met een raar probleem. Als ik mijn ontvanger op History HD zet, dan reset deze uit zichzelf enkel op dit kanaal. Hij 'valt' uit waarna 'ini' op het scherm verschijnt. Daarna moet ik hem opnieuw manueel aanzetten. Ik kan dan alle zenders bekijken, behalve.... als ik hem opnieuw op history hd zet, want dan 'valt' hij opnieuw uit waarna opnieuw 'ini' op het scherm komt. Zolang ik niet zap naar een ander kanaal blijft mijn ontvanger op deze zender in een eindeloze loop hangen. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Ik heb al fabrieksinstellingen en een harde reset gedaan, maar niets helpt.
firescoob Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 Ik kan dit probleem bevestigen echter heb ik een Pace euh Philips 8121 HD PVR. 13 seconden beeld en poef INIT op de display. MvG Firescoob bij http://www.satellietforum.com was deze bug nog niet gemeld, bij deze Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2
firescoob Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 na 2 factory resets achter elkaar was dit probleem bij mij opgelost kan nu ongestoord naar History HD kijken. begint zo ongeveer standaard te worden, problemen beginnen we eerst maar weer eens met een factory reset, dan zien we wel weer verder. MvG Firescoob Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2
Gast Russe Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Ja, ik had precies hetzelfde probleem! Ik denk dat het iets te maken heeft met EPG,want dat gaat de laatste tijd nog wel eens mis,het probleem gebeurd bij mij zodra,ik op menu,programma gids druk dan geeft ie aan dat ie aan het inladen is,en dan doet history hd het niet meer. Ook heb ik soms als ik exit op ab druk dat de decoder in zijn geheel uitschakeld heel vreemd.Hoop dat er binnenkort nog een software update komt om deze bugs op te lossen
johantje Geplaatst: 27 juni 2010 Geplaatst: 27 juni 2010 Dit weekend is hier het zelfde probleem begonnen Is hier al een oplossing voor gevonden ?
johantje Geplaatst: 28 juni 2010 Geplaatst: 28 juni 2010 Ter info : ook hier opgelost na twee factory resets achter elkaar . Goed dat we deze forum hebben, anders zaten we goed in de ..... met onze ontvanger.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen